66. (6) Iron Maiden – Number of the beast
Die keuze was niet zo moeilijk zeker?
Teake Rooks wrote:
nikita wrote:
Die keuze was niet zo moeilijk zeker?
Haha, die was te aantrekkelijk om te laten liggen.
Mijn andere maiden nummers zaten al ver bovenaan, dus die 66 vroeg erom.
Ik ga mij verder niet in deze discussie mengen, maar feit blijft dat zowel hier, als bij de buren een aantal snobistische muziekliefhebbers zitten.
Het lijkt er bij deze personen heel erg op dat zodra een bepaalde band of diens muziek enigszins populair word, het gelijk niet meer zo goed gevonden word als voorheen door deze personen.
Vaak kan een band ze niet obscuur genoeg zijn, en oh wee als het op de radio komt.
Ik heb het idee dat deze personen graag de eerste willen zijn die een bandje “ontdekken”.
Wtf dit was echt moeilijk, zoiets dan maar..:
Yannick wrote:
Heere jeetje, dit is toch wel de meest standaard witte mannen met gitaar lijstje wat ik in tijden heb gezien. Waar is al jouw spannende muziek?
Lol, dude. Je maakt een grapje hoop ik. Check m'n lijst nog 's een keertje zou ik zeggen. En spannende muziek? Wat bedoel je daarmee?Yannick wrote:
Heere jeetje, dit is toch wel de meest standaard witte mannen met gitaar lijstje wat ik in tijden heb gezien. Waar is al jouw spannende muziek?
Brian wrote:
Yannick wrote:
Lol, dude. Je maakt een grapje hoop ik. Check m’n lijst nog ’s een keertje zou ik zeggen. En spannende muziek? Wat bedoel je daarmee?
Lol, dude. Je maakt een grapje hoop ik. Check m’n lijst nog ’s een keertje zou ik zeggen. En spannende muziek? Wat bedoel je daarmee?
Brian wrote:
Yannick wrote:
Wellicht dat ik die kopieer
Lijkt erop dat het een interresante lijst wordt, soort van Snob2000 meets Top2000!
Yannick wrote:
voorspellingkje: het wordt een voornamelijk blanke mannelijke gitarenlijst.
61 Ghost – Square Hammer
63 Queen – these are the days of our lives
30. Aphex Twin – Xtal
31. The 1975 – A Change of Heart
31. Tiesto – Adagio For Strings
32. IDLES – Mother