Festileaks Festivalvakantie 2022 - Langs twee Bucketlist Festivals in Europa

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
HEEEEL VET NIEUWS ALERRTTT!!!!

Speciaal voor jullie, liefhebbers van festivals, hebben wij volgend jaar iets heel vets in petto. En jij kan mee! De Festival Vakantie van Festileaks langs twee bucketlist festivals in 2022. Deze twee festivals zijn niks minder dan Pohoda en Electric Castle in Slowakije en Roemenië. Dit betekent dat niet jullie maar onder andere ook Nick Cave, The Libertines, Twenty One Pilots en Gorillaz van de partij zijn. Dit alles in samenwerking met onze partner Festival Travel.

De reis, de ultieme vakantie, zal plaats vinden van 6 juli tot en met 19 juli. Naast twee festivals zal er in het midden een onvergetelijke stop zijn in Budapest. Dus als bonus is het ook nog een citytrip. Op de festivals proberen zelf wij ook extra's te regelen. Maar daar later meer over. Check het reisschema hieronder!

1631783560495.png

Ik kan hier van alles vets gaan uitleggen, maar daar hebben wij speciale pagina's voor. Ga naar De Festileaks Festivalvakantie site om alle informatie over tickets, de reis, annuleringen, de festivals, hoe veel mensen, de extra's etc etc. etc. te checken.

Één goede tip vanuit ons. Pre-registreer zo vroeg mogelijk. Er zijn maar 50 plekken beschikbaar ennnn je krijgt korting als je voor 1 november bent ingeschreven. Op 1 november gaat de officiële verkoop van start.

Dus ga, ik zeg het nogmaals, naar https://festileaks.com/festivalvakantie/ en schrijf je zo snel mogelijk in :)

Als er vragen zijn, laat het hier weten en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
humility GIF by Gorillaz
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
De Festileaks Festivalvakantie is helaas geannuleerd. We hebben het minimum aantal inschrijvingen niet gehaald en daarmee wordt het risico voor ons te groot nog door te gaan met organiseren.

We vinden het super jammer, maar begrijpen dat mensen terughoudend zijn met het kopen van kaarten in deze onzekere tijden. We gaan evalueren en hopen terug te zijn met een nieuw plan voor 2023. Mocht je daarvoor ideeën hebben of feedback willen delen, dat is van harte welkom.

Ticketkopers ontvangen hun geld retour.
 

Bramb25

Nieuw lid
8 feb 2022
1
2
Hoihoi!
Ik heb net als velen misschien ook een kaartje voor de festival vakantie. Helaas kwam vandaag het bericht dat dit niet door gaat. Zijn er meer mensen die toch deze 2 festivals willen bezoeken? Dan kom ik daar graag mee in contact!
Groetjes Bram
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken