Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum

4u of 6u?

• 4

Stemmen: 8 50,0%
  • 6

Stemmen: 8 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
🎵 Spectrum Sound! 🎵

🌟 We zijn verheugd om twee sensationele acts aan te kondigen die de avonden van ons festival zullen laten schitteren! 🌟

🎸 Vrijdag: Gabriels 🎸

Laat je betoveren door de etherische klanken van Gabriels terwijl de zon langzaam ondergaat. Op vrijdagavond betreden ze het podium van Spectrum Sound, klaar om je mee te nemen op een muzikale reis vol emotie en kracht. Verlies jezelf in de harmonieën en ontdek de diepten van je ziel terwijl Gabriels de festivalweide vult met hun betoverende geluid.

🤘 Zaterdag: Limp Bizkit 🤘

Bereid je voor op een knallende avond vol energie wanneer Limp Bizkit het podium betreedt op zaterdagavond! Met hun iconische mix van rap, rock en attitude zullen ze de festivalweide laten schudden en je laten springen tot de zon weer opkomt. Mis deze legendarische performance niet terwijl Limp Bizkit de nacht verlicht met hun ongeëvenaarde kracht en vuur!

Mis deze onvergetelijke optredens niet, want Gabriels en Limp Bizkit brengen de magie naar Spectrum Sound Festival! 🌅🎶

Spectrum Sound.png
Spectrum Sound (1).png

@Lion @InsaniTiny

Mijn volgende naam heb ik leren kennen door de Top2000. Ik hoorde een nummer wat ik niet kende, waar ik volledig door gegrepen werd.
De verhalendheid van het nummer, de tempo-wisselingen, het sublieme pianospel, alles is fantastisch, Inmiddels maakt het nummer Worn Out Piano en deze band standaard deel uit van mijn werk-playlist.

The Mark & Clark Band
Aankondiging 21.jpg

Een flinke tegenstelling met de sound van mijn vorige aankondiging!
Ik heb ze al meerdere keren op Graspop live kunnen zien, maar heb het nooit volledig meegepakt, doordat ik de band niet echt kende (en me niet goed genoeg had ingeluisterd). Hebben jullie daar ook wel eens spijt van? Ze zijn gelukkig weer aangekondigd voor de komende editie, en nu ook voor de jubileum-editie van IN_SANITY! Hier hebben hun nummers de afgelopen dagen vrijwel non-stop aangestaan, koop een ticket en kom meegenieten!

Eisbrecher
Aankondiging 20.jpg

@teunajax --> @Tinus101

Er is niet echt een reden om naar 4u te gaan. De snelheid zit er goed in, (vrijwel?) nooit iemand een beurt gemist. Het is ook fijn om een spelletje leuk te houden voor de mensen die niet zo makkelijk onder werktijd een naam kunnen kiezen.

Als je het mij vraagt ook gewoon lekker 6 uur houden. Denk dat het gemiddelde van de aankondigingen wel onder de 4 uur ligt zelfs dus heel veel effect zal het niet hebben + voor mensen met af en toe een drukke dag (waaronder mijzelf) is 4 uur toch wat kort

Sinds 1994 maakten Mimi Parker en Alan Sparhawk furore met hun minimale indierock, die vooral gekenmerkt werd door hun hemelse samenzang en een uitmuntende livereputatie. Met hun band werden zij de vaandeldragers van een genre dat bekend kwam te staan als 'Slowcore'. Jammer genoeg overleed Mimi voordat ik hen ooit live kon bewonderen, maar postuum kunnen we hen wel nog een heel mooi plekje geven op Cabin In The Woods: Low!

Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino, Tracy Chapman, Ayreon, Brian Eno & Baltic Sea Philharmonic en Elliott Smith, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Grinderman, Moloko, Faith No More, Them Crooked Vultures, CAN en Low en voor zondag 30 juni: Radiohead, Stormzy, Tom Waits, Massive Attack, Vampire Weekend, Wet Leg, Band Of Horses en Grian Chatten.

@Koekdoos
@Sjaak Wit

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread