Festileaks Festival Draft VIII

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.213
3.037
De kop is eraf!

Deze draft zal voor velen hier niet starten met een verrassing, maar voor mij persoonlijk wel. Ik had een 'algemene strategie' maar die kon al meteen in de vuilbak. Want ja, wat doe je als festival wanneer je de unieke kans krijgt om een legendarische headliner op je festival te programmeren, zelfs als die eigenlijk normaal 'te groot' zou zijn? Een XL-editie organiseren met een extra dag speciaal voor hen? Dat is exact wat ik ga doen.

Deze Britse band hun reputatie heeft zowel op als buiten dit forum ondertussen mythische proporties aangenomen. Consistent een van de eerste keuzes in de drafts, de droomheadliner van iedere alternatieveling. En terecht, want hun repertoire spreekt na drie decennia tot de verbeelding. Jullie weten natuurlijk al over wie ik het heb.

 Radiohead


@Joslittel > @Rikkie
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.719
Het favoriete festival van de liefhebbers van de zwaardere muziek is terug! De organisatie is helemaal klaar voor een nieuwe editie. Groter, zwaarder en extremer dan ooit. Welke verrassingen we in petto hebben doen we de komende dagen uit de doeken.

Maar van 1 ding kunnen jullie allemaal uitgaan. Op JozzFest staan de beste, hardste, meest complexe, meest overdonderende en indrukwekkendste bands. Als er een band is die aan al die beschrijvingen voldoet én arena's uitverkoopt dan is het onze eerste aankondiging wel. De grootste progmetal band ooit misschien wel. Afsluiter van de mainstage op de laatste dag om ons allen zwevend weg te laten gaan. Tool staat komend jaar op Jozzfest!!

 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Het favoriete festival van de liefhebbers van de zwaardere muziek is terug! De organisatie is helemaal klaar voor een nieuwe editie. Groter, zwaarder en extremer dan ooit. Welke verrassingen we in petto hebben doen we de komende dagen uit de doeken.

Maar van 1 ding kunnen jullie allemaal uitgaan. Op JozzFest staan de beste, hardste, meest complexe, meest overdonderende en indrukwekkendste bands. Als er een band is die aan al die beschrijvingen voldoet én arena's uitverkoopt dan is het onze eerste aankondiging wel. De grootste progmetal band ooit misschien wel. Afsluiter van de mainstage op de laatste dag om ons allen zwevend weg te laten gaan. Tool staat komend jaar op Jozzfest!!

Kan ik al een early bird krijgen?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Tijd voor de eerste grote naam. Waar de vorige edities grote indie headliners geboekt zijn zal Once upon a time in the West dit keer komen met een grote Hip Hop afsluiter.

Deze zomer liet hij zien een headliner van formaat te zijn op misschien wel het grootste festival van Europa. Vandaar dat wij hartstikke blij zijn dat hij Humble genoeg is om naar ons festival te komen: Kendrick Lamar!


@Oasiss en daarna @theblackmadness
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
De 8e editie van het Live Forever Festival alweer. Om de aankondiging daarvan extra kracht te geven beuken we gelijk met de eerste headliner naar binnen.

En beuken doet deze man. Hij slaat, spuugt, schreeuwt, ontroert, laat je liefde voelen en intense pijn.

Bereid je voor om het hele scala aan emoties te voelen en waarschijnlijk het beste optreden van 2022 te zien.

NICK CAVE & THE BAD SEEDS


@theblackmadness next
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.620
4.595
Du hast mich gefragt und ich kondig mijn eerste naam dus maar aan. Als je 2× het park de nieuwe koers kan uitverkopen en vrij snel erna doodleuk aankondigt, dat je de show het jaar erop nog eens in het Koning Boudewijn Stadion komt overdoen, dan ben je een grote. Met hits als du hast, sonne, deutschland en zoveel meer is dat ook niet verwonderlijk. Ze verschroeien de aarde, doorboren je oorlellen en laten niets of niemand heel van waar ze komen. 1 ding is zeker: een overdonderende, harde, maar toch meezingbare show zetten ze neer. We zijn dan ook zeer blij met onze eerste headliner Rammstein!


@HollandiaFCB @wenteldave
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.719
Du hast mich gefragt und ich kondig mijn eerste naam dus maar aan. Als je 2× het park de nieuwe koers kan uitverkopen en vrij snel erna doodleuk aankondigt, dat je de show het jaar erop nog eens in het Koning Boudewijn Stadion komt overdoen, dan ben je een grote. Met hits als du hast, sonne, deutschland en zoveel meer is dat ook niet verwonderlijk. Ze verschroeien de aarde, doorboren je oorlellen en laten niets of niemand heel van waar ze komen. 1 ding is zeker: een overdonderende, harde, maar toch meezingbare show zetten ze neer. We zijn dan ook zeer blij met onze eerste headliner Rammstein!


@HollandiaFCB @wenteldave
Nice! Ik wens heeeel erg aan het twijfelen. Mooie eerste naam.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.542
Ik ga heerlijk de boel ophouden. Heb wel een naam, geen aankondiging, maar die wil ik wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken