Festileaks Festival Draft VIII

1. Het maximum wordt bijgesteld naar 130 namen in totaal.
2. Alle festivals in 2022 tellen mee, ook als ze nog niet gespeeld zijn.
3. Luxemburg telt ook mee in de gekozen landen.
4. Acts van online edities mogen ook gekozen worden.
1. Voor.
2. Voor (volgens mij is het al vaker zo gebeurd).
3. Voor.
4. Tegen dan.

1. Voor
2. Tegen
3. Tegen
4. Tegen

1. Voor
2. Tegen (acts kunnen nog afzeggen)
3. Prima, ik ben benieuwd of er veel profijt uit te halen valt.
4. Tegen (ik vind het tellen als je als publiek de kans hebt gehad er live bij te zijn)
Wat Brian zegt

1. Voor
2. Voor
3. Voor
4. Tegen

Met huidige tussenstand (voor - tegen)
1. 9 - 0
2. 4 - 5
3. 8 - 1
4. 0 - 9

Welke festivals in Luxemburg heb je eigenlijk? Ik heb tegengestemd omdat ik er de toegevoegde waarde gewoon niet zo van inzie. Het is vooral een hoop controleren en daarmee wachten elke keer als er een naam van een obscuur Luxemburgs festivalletje voorbij komt die nergens anders heeft gespeeld. :p

Welke festivals in Luxemburg heb je eigenlijk? Ik heb tegengestemd omdat ik er de toegevoegde waarde gewoon niet zo van inzie. Het is vooral een hoop controleren en daarmee wachten elke keer als er een naam van een obscuur Luxemburgs festivalletje voorbij komt die nergens anders heeft gespeeld. :p

Ik denk dat men dat er dan maar bij moet vermelden bij de aankondiging. Ben zelf niet van plan actief te speuren naar Luxemburg festivals, maar het is aan iedereen zelf om daar naar te zoeken om eventuele geheime pareltjes te vinden

1. Prima
2. Tegen
3. Prima
4. Tegen

1. Voor
2. Tegen (acts kunnen nog afzeggen)
3. Prima, ik ben benieuwd of er veel profijt uit te halen valt.
4. Tegen (ik vind het tellen als je als publiek de kans hebt gehad er live bij te zijn)
Ik stem hetzelfde

Nieuwe tussenstand (voor - tegen):
1. 11 - 0
2. 4 - 7
3. 10 - 1
4. 0 - 11

Punt 1 en 4 zijn er in ieder geval doorheen en 3 waarschijnlijk ook vrij snel.

Net m'n hele clashfinder ingesteld op 100 namen 😅
Even kijken wat @Brian erover zegt wat het plan was.

De Clashfinder kan dus alvast opgewaardeerd worden naar 130. Ik heb maar gewoon een extra podium toegevoegd. Een fijne toevoeging al zeg ik het zelf.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Obscuriteit is mijn ding.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Yay
Yay
Nay (geen flauw idee wat voor festivals daar zijn, en is denk ik geen meerwaarde)
Nay (bedoel, het festival dat 100 gecs hebben georganiseerd op Minecraft was ook online, slippery slope imo)

1. Tegen
2. Voor
3. Voor
4. Voor

Maar deze stemmen hebben al bijna geen invloed meer.

Nieuwe tussenstand (voor - tegen):
1. 12 - 1
2. 6 - 7
3. 11 - 2
4. 1 - 12
Twee en vier zijn afgevoerd, kunnen nooit meer een meerderheid halen met het aantal deelnemers dat er is. Eén is een meerderheid, nu nog drie.. al begrijp ik er de meerwaarde überhaupt niet van.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Twee en vier zijn afgevoerd, kunnen nooit meer een meerderheid halen met het aantal deelnemers dat er is. Eén is een meerderheid, nu nog drie.. al begrijp ik er de meerwaarde überhaupt niet van.
momenteel 130 acts, luxemburg mag en geen online edities.
2. Alle festivals 2022 tellen mee staat 6-7, dus kan toch nog gwn wel een meerderheid halen?

Een en Drie zijn juist een meerderheid. Dus aanvullen met 100 exclusieve acts mag en festivals uit Luxemburg ook. Vier is van de baan, dus online edities tellen we niet mee.

Punt 2 is het 6 voor, 7 tegen. Kan nog alle kanten op. Dus degene die nog niet hebben gestemd hoeven alleen maar op de stelling te reageren Tellen festivals uit 2022 mee ook als ze nog niet zijn geweest?

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread