Festileaks Festival Draft VIII

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.499
"Hierna mag het affiche worden aangevuld tot max 100 acts die dan niet exclusief zijn."
ja aangevuld tot 100, dus de 30 exclusieven aanvullen tot je aan 100 bent.
Maar eerlijk gezegd mag het van mij ook max 100 niet-exclusieve namen toevoegen zijn. Mss ook een stemming waard?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.607
11.233
Drie vraagjes
+Online-edities (dus waar de artiesten wel hebben opgetreden, maar geen publiek), zoals een ESNS van dit jaar?: tellen die mee? Neem aan van niet, maar wil het toch even zwart op wit hebben.
+Waarom is het geen Benelux, maar alleen NE en BE? :(
+Hoe zat het ook alweer met festivals die hun editie dit jaar nog moeten hebben maar waar al wel namen voor zijn aangekondigd?
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
ja aangevuld tot 100, dus de 30 exclusieven aanvullen tot je aan 100 bent.
Maar eerlijk gezegd mag het van mij ook max 100 niet-exclusieve namen toevoegen zijn. Mss ook een stemming waard?
Max 100 acts die niet exclusief zijn is toch gewoon maximaal 100 acts die niet exclusief zijn plus de oorspronkelijke 30?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.499
Max 100 acts die niet exclusief zijn is toch gewoon maximaal 100 acts die niet exclusief zijn plus de oorspronkelijke 30?
er staat "Hierna mag het affiche worden aangevuld tot max 100 acts die dan niet exclusief zijn."
Als je 100 niet-exclusieve acts wil, moet die "tot" veranderd worden in "met".

Voor mij is 100 niet-exclusieve acts in ieder geval goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
er staat "Hierna mag het affiche worden aangevuld tot max 100 acts die dan niet exclusief zijn."
Als je 100 niet-exclusieve acts wil, moet die "tot" veranderd worden in "met".

Voor mij is 100 niet-exclusieve acts in ieder geval goed!
Aha, you're right!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Drie vraagjes
+Online-edities (dus waar de artiesten wel hebben opgetreden, maar geen publiek), zoals een ESNS van dit jaar?: tellen die mee? Neem aan van niet, maar wil het toch even zwart op wit hebben.
+Waarom is het geen Benelux, maar alleen NE en BE? :(
+Hoe zat het ook alweer met festivals die hun editie dit jaar nog moeten hebben maar waar al wel namen voor zijn aangekondigd?
1. Zoals die online dingen (Grauzone organiseerde er in 2020 ook eentje), meh.. Veel mis je van die line-ups toch niet ofwel?
2. Hier zitten toch geen leden van Luxemburg hier? :p
3. Mag, maar zijn er volgend seizoen al veel dingen aangekondigd voor volgend jaar dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.499
1. Zoals die online dingen (Grauzone organiseerde er in 2020 ook eentje), meh.. Veel mis je van die line-ups toch niet ofwel?
2. Hier zitten toch geen leden van Luxemburg hier? :p
3. Mag, maar zijn er volgend seizoen al veel dingen aangekondigd voor volgend jaar dan?
3. Wat als er een naam wordt aangekondigd nadat we al begonnen zijn?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
3. Mag, maar zijn er volgend seizoen al veel dingen aangekondigd voor volgend jaar dan?

Gaat denk ik meer om festivals als Le Guess Who? en Left of the Dial die deze herfst nog plaatsvinden maar al driekwart van hun lineup bekend hebben gemaakt. Moet zeggen dat ik die namen wel mee heb genomen in mijn shortlist.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
3. Wat als er een naam wordt aangekondigd nadat we al begonnen zijn?
Zou me niet zo fair lijken moest ik plots aan de beurt zijn en Werchter plotsklaps met een show van Blur of Rage komen aanzeulen ik hen daardoor zou kunnen kiezen. Ik vind persoonlijk dat de namen die tot nu, vandaag of wanneer de draft officieel begint, maar kunt kiezen. Eens de draft is begonnen, is ze ook begonnen regardless of er nog ander festivalnieuws tijdens gebeurt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.704
7.501
3. Wat als er een naam wordt aangekondigd nadat we al begonnen zijn?

Namen die na de start worden aangekondigd mogen wij niet meer kiezen. En dus ook als morgen iemand al een naam zou droppen nog voordat de officiële start is, telt dat ook als "de start".
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.607
11.233
1. Zoals die online dingen (Grauzone organiseerde er in 2020 ook eentje), meh.. Veel mis je van die line-ups toch niet ofwel?
2. Hier zitten toch geen leden van Luxemburg hier? :p
3. Mag, maar zijn er volgend seizoen al veel dingen aangekondigd voor volgend jaar dan?
1. Misschien niet, misschien wel... Wie zal het zeggen?
2. Dit moet je niet onderuit halen, haha. Geeft jou ook meer opties (al betwijfel ik of er veel te vinden is, maar toch).
3. Wat Teun zegt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Zou me niet zo fair lijken moest ik plots aan de beurt zijn en Werchter plotsklaps met een show van Blur of Rage komen aanzeulen ik hen daardoor zou kunnen kiezen. Ik vind persoonlijk dat de namen die tot nu, vandaag of wanneer de draft officieel begint, maar kunt kiezen. Eens de draft is begonnen, is ze ook begonnen regardless of er nog ander festivalnieuws tijdens gebeurt.
Gaat toch nog niet om aangekondigde namen, maar om namen die daadwerkelijk gespeeld hebben?
Ivm de Coronajaren ook wel een belangrijk verschil.

Edit:
Regel 1 zegt heeft gespeeld. Dus aankondigen tellen niet mee. Alleen acts die daadwerkelijk hebben opgetreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Zoals ik het tot nu toe had bedacht:

- Aanvullen tot 100 acts met max 70 exclusieve acts. Ik had het idd verkeerd verwoord in mijn eerste post.
- Festival seizoen 2022 tot nu toe. Nog niet gespeelde gigs wou ik niet mee laten tellen voor dit spel. Zo ook nog aan te kondigen shows, die kunnen niet gekozen worden.
- Be of Ne vanwege de activiteit van het forum. Geen Lux.
- Online edities vind ik moeilijk en had ik niet over nagedacht. Ik neig naar nee.

Natuurlijk kunnen we over al deze dingen stemmen. Bij 11 stemmen gaat het in.

1. Het maximum wordt bijgesteld naar 130 namen in totaal.
2. Alle festivals in 2022 tellen mee, ook als ze nog niet gespeeld zijn.
3. Luxemburg telt ook mee in de gekozen landen.
4. Acts van online edities mogen ook gekozen worden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
1. Het maximum wordt bijgesteld naar 130 namen in totaal.
2. Alle festivals in 2022 tellen mee, ook als ze nog niet gespeeld zijn.
3. Luxemburg telt ook mee in de gekozen landen.
4. Acts van online edities mogen ook gekozen worden.
1. Voor
2. Tegen (acts kunnen nog afzeggen)
3. Prima, ik ben benieuwd of er veel profijt uit te halen valt.
4. Tegen (ik vind het tellen als je als publiek de kans hebt gehad er live bij te zijn)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Natuurlijk kunnen we over al deze dingen stemmen. Bij 11 stemmen gaat het in.

1. Het maximum wordt bijgesteld naar 130 namen in totaal.
2. Alle festivals in 2022 tellen mee, ook als ze nog niet gespeeld zijn.
3. Luxemburg telt ook mee in de gekozen landen.
4. Acts van online edities mogen ook gekozen worden.

1. Voor
2. Voor (met de voorwaarde die gesteld werd over aankondigingsdatum en 2022 als grens)
3. Voor
4. Tegen (waar trek je de grens)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.239
4.515
Zoals ik het tot nu toe had bedacht:

- Aanvullen tot 100 acts met max 70 exclusieve acts. Ik had het idd verkeerd verwoord in mijn eerste post.
- Festival seizoen 2022 tot nu toe. Nog niet gespeelde gigs wou ik niet mee laten tellen voor dit spel. Zo ook nog aan te kondigen shows, die kunnen niet gekozen worden.
- Be of Ne vanwege de activiteit van het forum. Geen Lux.
- Online edities vind ik moeilijk en had ik niet over nagedacht. Ik neig naar nee.

Natuurlijk kunnen we over al deze dingen stemmen. Bij 11 stemmen gaat het in.

1. Het maximum wordt bijgesteld naar 130 namen in totaal.
2. Alle festivals in 2022 tellen mee, ook als ze nog niet gespeeld zijn.
3. Luxemburg telt ook mee in de gekozen landen.
4. Acts van online edities mogen ook gekozen worden.
1. Voor
2. Tegen
3. Voor (welke festivals zijn er in Luxemburg?)
4. Tegen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken