Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Ben benieuwd welke tactiek er gaat toegepast worden door de meesten: meteen gaan voor de absolute headliners of eerst de grote namen uit minder grote landen vastleggen šŸ˜…
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ben benieuwd welke tactiek er gaat toegepast worden door de meesten: meteen gaan voor de absolute headliners of eerst de grote namen uit minder grote landen vastleggen šŸ˜…
Met een veertiende positie lijkt het me uitgesloten dat ik droomheadliner Suzan en Freek nog kan kiezen..
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Met een veertiende positie lijkt het me uitgesloten dat ik droomheadliner Suzan en Freek nog kan kiezen..
Normaal gesproken doen we dit niet, maar ik denk dat iedereen je deze wel wil gunnen in ronde 1. @Koekdoos zullen we ze alvast achter Oasiss naam zetten? :D :p
 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik had graag symbolisch willen aftrappen met een act van mijn nieuw thuisland, maar de interessante Taiwanese bands zijn tot mijn voorlopige kennis vrij schaars.

SAOKO, papi, SAOKO! Gisteren nog een nieuwe single gedropt, vandaag onze eerste bevestigde headliner. ROSALƍA!

Ik zit in tijdszone +7 uur met Belgiƫ/ Nederland. Ik stel dus voor dat ik tussen 16h en 1h BE/NL geskipt kan worden en dan kies ik later ergens tussenin.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik had graag symbolisch willen aftrappen met een act van mijn nieuw thuisland, maar de interessante Taiwanese bands zijn tot mijn voorlopige kennis vrij schaars.

SAOKO, papi, SAOKO! Gisteren nog een nieuwe single gedropt, vandaag onze eerste bevestigde headliner. ROSALƍA!
SAOKO, papi, SAOKO! Gis

Ik zit in tijdszone +7 uur met Belgiƫ/ Nederland. Ik stel dus voor dat ik tussen 16h en 1h BE/NL geskipt kan worden en dan kies ik later ergens tussenin.
Misschien een idee dat je deze intrekt en je toch even verdiept in de Taiwanese muziek?
 
  • Geweldig
Waarderingen: werchter12

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Wilde ook een paar niet metal namen dit keer, en dit was er meteen een van. Maar zal wel bij iedereen op de lijst hebben gestaan denk ik. Terug naar de tekentafel alweer
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Omdat het vorige keer een van mijn headliners was sla ik haar deze keer over, maar het is de perfecte naam qua nationaliteit en status
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Ik had graag symbolisch willen aftrappen met een act van mijn nieuw thuisland, maar de interessante Taiwanese bands zijn tot mijn voorlopige kennis vrij schaars.

SAOKO, papi, SAOKO! Gisteren nog een nieuwe single gedropt, vandaag onze eerste bevestigde headliner. ROSALƍA!

Ik heb zo'n vermoeden dat ik het niet kan maken om hier te zeggen dat ik haar nog niet kende, maar toch is het zo! :p Ziet er wel heel gaaf uit overigens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Oasiss

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Oh jee, we zijn al vertrokken! Ik kan niet zeggen dat ze bovenaan mijn lijst stond, want ik heb nog geen lijst... snel naar de tekentafel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Even voor de zekerheid: de limiet van 2 artiesten per land geldt enkel voor de 30 exclusieve namen? Of moeten we in combinatie met de vrije keuze nog altijd aan die voorwaarden voldoen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken