Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!

Ben eigenlijk bang dat ik van mijn top 10, maar 1 naam kan invullen...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Oasiss wrote:
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!

Ben eigenlijk bang dat ik van mijn top 10, maar 1 naam kan invullen…

Ben vooral bang voor een snipefight met @joslittel steeds direct achter elkaar aan.
Een van mijn beoogde headliners zal nog wel lukken, twee wordt moeilijk, maar wel haalbaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Paddy wrote:

Oasiss wrote:
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!


Ben eigenlijk bang dat ik van mijn top 10, maar 1 naam kan invullen…

Ben vooral bang voor een snipefight met @joslittel steeds direct achter elkaar aan.
Een van mijn beoogde headliners zal nog wel lukken, twee wordt moeilijk, maar wel haalbaar.

Haha inderdaad. Dat wordt zweten!

Wat een berg mooie namen heeft Werchter zo door de jaren heen gehad zeg. Puzzel is extra complex omdat je ook nog in jaartallen kan kiezen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
koekdoos wrote:

Paddy wrote:

Oasiss wrote:
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!


Ben eigenlijk bang dat ik van mijn top 10, maar 1 naam kan invullen…


Ben vooral bang voor een snipefight met @joslittel steeds direct achter elkaar aan.
Een van mijn beoogde headliners zal nog wel lukken, twee wordt moeilijk, maar wel haalbaar.

Haha inderdaad. Dat wordt zweten!

Wat een berg mooie namen heeft Werchter zo door de jaren heen gehad zeg. Puzzel is extra complex omdat je ook nog in jaartallen kan kiezen.

Vraagje: stel je pakt een co headliner die als voorlaatste speelde, mag je dan nog een grote headliner pakken, die dus als laatste speelt. Aangezien beide op dat moment speelden.
Vb. Met fictieve namen, stel strokes en ... speelden op 1 dag en bruce springsteen was een grote headliner in een ander jaar. Mag er dan strokes - bruce springsteen worden gepakt, omdat ze op dat moment speelden
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
Tweede vraagje, sorry
Vroeger was er maar 1 podium, mag je openers van toen in tenten plaatsen, of echt enkel de spots van toen overnemen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Tweede vraagje, sorry
Vroeger was er maar 1 podium, mag je openers van toen in tenten plaatsen, of echt enkel de spots van toen overnemen

Deze vraag vroeg ik mij ook af, het lijkt me dat dat wel mogelijk is als ze op een passende plaats komen? Dan is er toch iets meer mogelijk denk ik?
Maar kan zijn dat het niet de bedoeling is aan de hand van die regel van band hoort op de stage waar ze speelden. Maar ook daar stond volgens mij iets van "in principe" in.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Joslittel wrote:

koekdoos wrote:

Paddy wrote:

Oasiss wrote:
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!


Ben eigenlijk bang dat ik van mijn top 10, maar 1 naam kan invullen…


Ben vooral bang voor een snipefight met @joslittel steeds direct achter elkaar aan.
Een van mijn beoogde headliners zal nog wel lukken, twee wordt moeilijk, maar wel haalbaar.


Haha inderdaad. Dat wordt zweten!

Wat een berg mooie namen heeft Werchter zo door de jaren heen gehad zeg. Puzzel is extra complex omdat je ook nog in jaartallen kan kiezen.

Vraagje: stel je pakt een co headliner die als voorlaatste speelde, mag je dan nog een grote headliner pakken, die dus als laatste speelt. Aangezien beide op dat moment speelden.
Vb. Met fictieve namen, stel strokes en … speelden op 1 dag en bruce springsteen was een grote headliner in een ander jaar. Mag er dan strokes – bruce springsteen worden gepakt, omdat ze op dat moment speelden

Het is natuurlijk een grijs gebied. Een beetje het randje op zoeken, is op zich niet erg. Maar dit hypothetische voorbeeld vind ik te ver er over heen. In principe coheadliners combineer je met coheadliners. Maar RW heeft natuurlijk best wat voorbeelden met grote headliners die gecombineerd worden met een kleinere naam.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
theblackmadness wrote:
Tweede vraagje, sorry
Vroeger was er maar 1 podium, mag je openers van toen in tenten plaatsen, of echt enkel de spots van toen overnemen

Deze vraag vroeg ik mij ook af, het lijkt me dat dat wel mogelijk is als ze op een passende plaats komen? Dan is er toch iets meer mogelijk denk ik?
Maar kan zijn dat het niet de bedoeling is aan de hand van die regel van band hoort op de stage waar ze speelden. Maar ook daar stond volgens mij iets van “in principe” in.

Lastige vraag, maar als iedereen het er mee eens, zou ik de interpretatie van Koekdoos wel willen voorstellen. Dus in de jaren dat RW eendaags was, mag je de lagere acts ook in de tenten plaatsen. Mits het wel passend is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Vanaf vandaag 8:00 uur zijn we begonnen! @herragan heeft tot 20 uur om de eerste naam te droppen! Daarna is @Randyrw aan de beurt.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22

Het is weer tijd voor de eerste naam van RW 2021! Hierbij heeft het eventjes geduurd maar na 10 jaar komen ze toch echt terug! Coldplay is de eerste headliner en zal op de eerste vrijdag van Juli gaan spelen als afsluiter van de mainstage!

@Randyrw > @Mattman
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Driewerf hoera! Neil Young is de eerste headliner van RW 2021! Hij komt de vrijdag afsluiten op de main stage en speelt zijn set uit 1996. More names to be announced soon!

@Mattman @Paddy
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Mijn twee droomheadliners zijn er nog. Kan me haast niet voorstellen dat ik straks, als vijfde, tussen die twee mag gaan kiezen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Mijn twee droomheadliners zijn er nog. Kan me haast niet voorstellen dat ik straks, als vijfde, tussen die twee mag gaan kiezen.

Al mijn opties zijn nog open ook, maarja, zijn nog een paar man voor me
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
Oasiss wrote:
Mijn twee droomheadliners zijn er nog. Kan me haast niet voorstellen dat ik straks, als vijfde, tussen die twee mag gaan kiezen.

Al mijn opties zijn nog open ook, maarja, zijn nog een paar man voor me

voor mij geldt hetzelfde, maar ik denk dat tegen ik aan de beurt ben de kaarten weer helemaal anders zullen liggen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
koekdoos wrote:

Oasiss wrote:
Mijn twee droomheadliners zijn er nog. Kan me haast niet voorstellen dat ik straks, als vijfde, tussen die twee mag gaan kiezen.


Al mijn opties zijn nog open ook, maarja, zijn nog een paar man voor me

voor mij geldt hetzelfde, maar ik denk dat tegen ik aan de beurt ben de kaarten weer helemaal anders zullen liggen

Maar dan heb je wel meteen 2 keuzes achter elkaar!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Deze draft gaat precies nog minder vooruit dan de vorige.. en dan nog eens Neil Young eruit voor het aan mij is. :cry:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken