Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Paddy wrote:

koekdoos wrote:
Wordt er gekeken naar formaat band aan de hand van het heden? Dus een Rock Werchter editie anno 2020?


Nee, het moment dat ze op Werchter stonden telt. Katy Perry stond bv in 2009 op Werchter. Zou nu een headliner kunnen zijn, maar zou dus op het 2e podium komen op plek 5 vd 7.

Dus je hebt ook keuze daarin door het jaartal / setlist die je kiest. Stel dat Katy Perry afgelopen jaar er ook stond, dan kan je dus kiezen om ze als headliner te zetten, maar ook dus op een lager podium door die set uit 2009 te kiezen?

Edit: 30 draft keuzes en 12 vrije keuze verwacht ik?

Yup
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik doe mee!

edit: als dat nog kan (in mijn enthousiasme niet echt geteld)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Degene die zich hebben opgegeven zijn:
Paddy
Mattman
Warriorandweirdo
HollandiaFCB
Aaran
Koekdoos
Joslittel
Randyrw
Theblackmadness
Oasiss

En daarmee is de lijst compleet. ?

Vrijdag 8:00 uur lijkt mij een mooie tijd om te beginnen met de werchtereditie. Ik geef later vandaag de volgorde aan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.341
Degene die zich hebben opgegeven zijn:
Paddy
Mattman
Warriorandweirdo
HollandiaFCB
Aaran
Koekdoos
Joslittel
Randyrw
Theblackmadness
Oasiss

En daarmee is de lijst compleet. ?

Vrijdag 8:00 uur lijkt mij een mooie tijd om te beginnen met de werchtereditie. Ik geef later vandaag de volgorde aan.

En eventueel nog een paar uur voor late aanmeldingen? ligt eraan of je het op 10 personen wil houden of dat meer ook past.
(maar zie ook dat vorige edities beide 11 deelnemers had, dus meeste aanmeldingen zullen toch wel geweest zijn)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.149
10.443
Degene die zich hebben opgegeven zijn:
Paddy
Mattman
Warriorandweirdo
HollandiaFCB
Aaran
Koekdoos
Joslittel
Randyrw
Theblackmadness
Oasiss

En daarmee is de lijst compleet. ?

Vrijdag 8:00 uur lijkt mij een mooie tijd om te beginnen met de werchtereditie. Ik geef later vandaag de volgorde aan.

Ik wil graag pleiten voor een start op zaterdagmorgen. Ik heb echt ff tijd nodig om de hele lijst van RW affiches door te nemen. Extra complex nu je 1 act uit verschillende jaartallen kan nemen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.041
'k Heb die hele draft toch nooit wat gevonden. Pff...

Maar even serieus, ik vind het al goed zo. Dank voor de steun, in ieder geval, maar ik heb het de komende tijd ook iets drukker dus ik was eigenlijk al niet van plan om mee te doen aan deze, ook omdat ik 'm nog steeds te snel op de andere vind plaatsvinden. Veel plezier/succes/ergenis gewenst allen en ik zal het een beetje proberen te volgen.

P.S.: Ik wil best mijn diensten aanbieden, haha.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Paddy wrote:
Degene die zich hebben opgegeven zijn:
Paddy
Mattman
Warriorandweirdo
HollandiaFCB
Aaran
Koekdoos
Joslittel
Randyrw
Theblackmadness
Oasiss

En daarmee is de lijst compleet.
1f44d.svg


Vrijdag 8:00 uur lijkt mij een mooie tijd om te beginnen met de werchtereditie. Ik geef later vandaag de volgorde aan.

Ik wil graag pleiten voor een start op zaterdagmorgen. Ik heb echt ff tijd nodig om de hele lijst van RW affiches door te nemen. Extra complex nu je 1 act uit verschillende jaartallen kan nemen.

Zaterdagmorgen wat mij betreft ook ok.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Hier de volgorde:

1: @herragan
2: @Randyrw
3: @Mattman
4: @Paddy
5: @Oasiss
6: @Joslittel
7: @Koekdoos
8: @HollandFCB
9: @Warriorandweirdo
10: @Theblackmadness

@Aaran mag dus as zaterdag vanaf 8:00 uur zijn eerste naam aankondigen, daarna is het de beurt aan @Randyrw .
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.341
@Herragan voor Aaran en @HollandFCB voor HollandiaFCB, hebben beide nickname ingesteld is volgens mij de reden dat die tag niet werkt
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Hopen dat in ieder geval één van mijn headliners de eerste 4 kandidaten doorstaat. Maar leuk! Zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken