Yannick wrote:
HollandiaFCB wrote:
Wellicht vragen naar de bekende weg, maar iedereen maakt wel onderscheid tussen barn- en klubc-afsluiters lijkt mij? En pyramid marquee afsluiters kan je op 1 van die 2 plekken zetten?
Pyramid/Stubru zijpodium zijn volgens mij iets meer te vergelijken met de Barn (ook qua omvang) dan met Klub C imo.
Zo heb ik hem eigenlijk:
1e podium is de main
2e podium is de Barn, Pyramid , StuBru zijpodium
3e podium is klubC en the slope
Oke, dat is dus duidelijk voor mij nu, ik moest gewoon de Barn en klubC even omwisselen.
Joslittel wrote:
koekdoos wrote:
HollandiaFCB wrote:
Wellicht vragen naar de bekende weg, maar iedereen maakt wel onderscheid tussen barn- en klubc-afsluiters lijkt mij? En pyramid marquee afsluiters kan je op 1 van die 2 plekken zetten?
Ben ook wel benieuwd naar hoe anderen dit tot nu toe hebben gedaan. Ik weet niet precies hoe groot elk podium op Werchter is.
Tot nu toe heb ik zelf de Marquee en Klub C namen allemaal als “tweede stage”-namen gezien en de Barn als een “derde stage”, dus heb tot nu toe geen Marquee namen op een positie van de Barn (derde stage) gezet.
En dan ga ik nu even mijn volgende naam uittypen, geef me een paar minuten en dan ben je meteen aan de beurt!
Barn is juist veruit het grootste tentpodium van Werchter met capaciteit van 25.000 man. Dus dat is het tweede podium, daarna komt KlubC. De oude Marque en Pyramid ken ik zelf onvoldoende maar schaar ik zelf meer onder de Barn namen omdat het het tweede podium was.
Was inderdaad het tweede podium maar is wel vervangen door de grotere Klub C uiteindelijk. Persoonlijk laat ik het afhangen van mijn inschattingsvermogen over hoe groot bepaalde acts in het jaar dat je ze kiest waren.
En dat blijft dus ook een soort passen en meten wat al eerder werd benoemd voor bijvoorbeeld de eerste edities met alleen maar een mainstage.