Verdorie, een verkeerde knop en ik kan m'n verhaal opnieuw gaan typen
Goed, nog een keer! We gaan voor de komende paar namen weer even vissen uit een andere vijver dan de hardrock- en metalvijver. Dus alvast excuses aan @oasiss dat ik mogelijk weer iets uit jouw vijver kom vissen :wink:
We hadden in eerste instantie de planning om de komende naam toe te voegen en te laten spelen op hetzelfde podium als Lady Gaga, maar na de openbaring van nieuwe informatie rondom het formaat stages, blijkt dat we een foute inschatting hebben gemaakt in de formaten van de verschillende podia van Rock Werchter. Maar goed, daar komen we ook weer overheen, want de komende naam past alsnog goed op dezelfde dag als Lady Gaga en daarmee hebben we gelukkig toch nog een naam voor de derde stage, aangezien ik had verwacht dat ik juist voor die stage moeite zou gaan hebben om namen te gaan kiezen.
Om Lady Gaga niet als enige popartiest te hebben staan op een dag die tot nu toe gedomineerd wordt door de zwaardere werken, voegen we daar vandaag een nieuwe dame aan toe om zowel de man/vrouw-ratio onder de artiesten als de metal/niet-metal-ratio in balans te houden op deze editie van Baspop.
We houden jullie niet langer in spanning, she is the one:
Dua Lipa
setlist: https://www.setlist.fm/setlist/dua-lipa/2017/festival-park-werchter-werchter-belgium-be4c5b2.html
Passage 2017
Door de nieuwe informatie blijkt ook dat er een kleine verschuiving heeft plaatsgevonden bij de dagindeling:
Op zaterdag spelen nu op de mainstage headliner Iron Maiden en Velvet Revolver. Nightwish zal de tweede stage afsluiten en Robert Plant zal met zijn band niet op de kleinste stage spelen, maar op dezelfde stage als Nightwish.
Op de zondag verandert er niet veel: Rammstein is headliner van de mainstage met eerder op de dag ook The Darkness en Airbourne. Lady Gaga zal de tweede stage afsluiten en Dua Lipa voegen we nu dus toe niet aan de tweede stage, maar op de kleinste stage.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=VYUWoRHFrUE[/video]
@HollandFCB en daarna @warriorandweirdo
PS. ik ben nog steeds niet gek geworden, het is de bedoeling dat er ook niet-metalnamen op deze editie van Baspop komen te staan.