Festileaks Festival Draft II: Return of the Eighties

@DennisvdBr is dit niets voor jou? Gelet op je kennis en liefde voor de classics van Pinkpop ligt dit wel in jouw straatje, toch?

Oke oke ik ga toch proberen mee te doen, is kijken hoe ver mijn kennis ligt in die tijdspan!

Oké als ik het dus goed begrijp moet het een concert/festival optreden zijn binnen NL/BE tussen 1984/1989

Oké als ik het dus goed begrijp moet het een concert/festival optreden zijn binnen NL/BE tussen 1984/1989

Een optreden tussen 1984 en 1989 in het algemeen. Ze moeten gewoon ergens in die periode ergens op de wereld live gespeeld hebben.

Aaran wrote:

Een optreden tussen 1984 en 1989 in het algemeen. Ze moeten gewoon ergens in die periode ergens op de wereld live gespeeld hebben.

Ohhhhhhh, dat maakt het al wat makkelijker onderzoek doen hahaha

Toch al 12 mensen hé? Da's al meer dan bij de vorige, en toen heb ik al vrijwel iedereen op zijn minst één keer verwenst.

Toch al 12 mensen hé? Da’s al meer dan bij de vorige, en toen heb ik al vrijwel iedereen op zijn minst één keer verwenst.

Ben benieuwd, heb al zo'n 4 pagina's aan voorbereidend zoekwerk erop zitten. Eens zien hoeveel het in de war geschopt gaat worden :lol:

wenteldave wrote:
Heeft er voor de rest nou niemand interesse?

@Thijsdb
heb ik nog niet voorbij zien komen als enige van de deelnemers van de eerste draft.

Ik ga helaas moeten passen, werkverplichtingen dus iedereen zou zitten wachten op mij. Daarnaast ken ik ook gewoon bijna niets van de eigthies :lol:
Uiteraard ga ik het spel wel volgen en zeker stemmen!

Ik ga de deadline om jezelf op te geven verkorten tot 18u vanavond ipv 24u, dan kan ik de rangorde waarbij de eerste ronde morgen van start gaat ook al bekend gemaakt worden.

Ik ga de deadline om jezelf op te geven verkorten tot 18u vanavond ipv 24u, dan kan ik de rangorde waarbij de eerste ronde morgen van start gaat ook al bekend gemaakt worden.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er nog wat mensen bijkomen, dus je doet maar.

@shotgvn

Ik moet helaas deze draft toch skippen. Erg jammer maar is even niet anders. Volgende keer doe ik graag wel weer mee.

Kijk uit naar wat voor moois jullie weer gaan neerzetten.
Ken er zelf te weinig van en ga wachten op die van de 90´s ;)

Even dit uit het oog verloren lol;

De rangorde! Eerste keuze morgen maandag 12u is voor Werchter12 :)

1. @werchter12
2. @oasiss
3. @koekdoos
4. @shotgvn
5. @rubenfrusciante
6. @gesp
7. @mattman
8. @chileera
9. @herragan
10. @wenteldave
11. @warriorandweirdo

Users who are viewing this thread