Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Hint nr 2, laat er geen twijfel over bestaan.

Thema?: No Doubt - Zac Brown Band

Nummer 3

Kent een van jullie dit al? Ik kende het niet, maar valt wel goed in het thema. Ook even ervoor gezorgd met alle andere namen die ik kon vinden voor dit thema dat jullie niet denken dat het thema Amerikaanse artiesten is, dat is het dus niet.

Thema?: takkyu ishino - No Doubt - Zac Brown Band

Nr 5

Nog geen goede antwoorden, dus ik geef een klein hintje mee

Deze act kwalificeert zich net. Begin dit jaar was die nog ongeldig geweest.

Thema?: Misfits - Frank Ocean - takkyu ishino - No Doubt - Zac Brown Band

Nr 6

Thema?: Missy Elliott - Misfits - Frank Ocean - takkyu ishino - No Doubt - Zac Brown Band

En de laatste hint

Thema?: Blondie - Missy Elliott - Misfits - Frank Ocean - takkyu ishino - No Doubt - Zac Brown Band

Niemand had het thema van gisteren goed, dus ik laat hem nog een dag openstaan. Ook als je iets gegokt hebt, doe een nieuwe

Ken je dat je excel open laat staan, hij door een of andere instelling niet meer aan automatisch opslaan doet en je bestand weg is als je de laptop weer aanslingert? Nou, ik wel. Ik had iedereen de punten tot en met het thema "Roodharigen" netjes bijgehouden. Maar vanaf het thema "Ragnarok" heeft mijn excel dus niet opgeslagen. En ik kna nu de timestamps niet meer zijn om de juiste punten eraan te koppelen :cry:

Toch even een afsluiting aan breien. Het laatste thema "acts die al 10 jaar niet meer in de Benelux hebben opgetreden, maar daarbuiten wel". Een pittige, niemand had hem goed.

Een mooi podium zit er dus niet in, maar er was wel een deelnemer die er met kop en schouders bovenuit stak. Meer dan het dubbele dan de rest. We kunnen, ondanks dat we er geen score aan kunnen koppelen, dus gerust zeggen dat de winnaar onmiskenbaar @JK79 is!

Users who are viewing this thread