Festileaks Draft XX: Thematische chaos

🚨 DE WINNAAR HEEFT NET ZIJN VOLLEDIGE LINE-UP GEDROPT 🚨
MadMandra Meeting - Thema Edition
Na jarenlang op de Bevegemse Vijvers te Zottegem gehouden te worden verhuist de MadMandra Meeting naar de Donkvijver in Oudenaarde. Deze aanpassing ging hand in hand met een nieuw design, alsook werd er uitzonderlijk thematisch geboekt. Hieronder een oplijsting van wat er waar te zien is, en waarom. Nieuwe namen staan ook aangeduid in een ander kleurtje 💙

Bekijk bijlage 20601

CLASHFINDER

[ZIE DE POST ZELF IN HET ANDERE TOPIC 👀]

Punten van Ragnarok:

@JK79 10 punten (en bedenker van het thema :devilish: )
@AngieH 7 punten
@won666 3 punten

Laatste hint voor vandaag en artiesten op een rijtje. Was ik bijna mijn favoriet in dit thema vergeten, foei!

Thema?: The Cramps - Equal Idiots - Simply Red - Ed Sheeran - Armand - The Flaming Lips - La Roux - Merol

Ik ken dat nummer natuurlijk niet (Merol toevallig wel en ik kan ook haar reputatie), en las perongeluk Rode Seks Feest. Ik kreeg al direct Cannibal Corpse vibes, qua lyrics dan toch 😂Een wilde orgie in vele plassen bloed🤮

• Haha
Waarderingen: Brian
Het thema was natuurlijk, redheads.

Veel goede inzendingen, later het punten overzicht.

Nieuw thema, weer goed verspreid over de dag. Hints dit keer ook in de tekstjes.

Zij hebben er een liedje over.

Dat was ff geleden vandaag. Iig, zij heeft er ook een liedje over gemaakt

Een liedje over hoe de zomer was en dat ze nu ander heeft, een liedje zweten en een liedje over kerstmis. Kzient verband echt niet

Een liedje over hoe de zomer was en dat ze nu ander heeft, een liedje zweten en een liedje over kerstmis. Kzient verband echt niet
Dat komt omdat het over een ander nummer in het oeuvre gaat, niet op bovenstaande ;)

Nr 4

Ook zij heeft er een liedje over gemaakt, al is het niet in die hoeveelheid

Volgens mij heeft iedereen gepresenteerd, dat betekent dat er nu al tickets aangeschaft kunnen worden!

Ik ontvang graag in m’n inbox:

- 3 weekendtickets
- 3 dagtickets

Graag bij de dagtickets ook vermelden welke specifieke dag je wil.

En mocht je willen, mag je ook eventueel vermelden waarom je deze tickets wil. Denk aan welke acts, de uitwerking van een specifiek thema, de presentatie etc. Maar niet verplicht.

Ticketverkoop t/m aankomende zondag

• Leuk
Waarderingen: won666
Het thema van gisteren was Bad Boys: Reloaded, maar ik heb me gefocust op het eerste. De Bad Boys/ Zowel Wham!, Zara Larsonn en Inner Circle hebben een nummer wat zo heet en Billie Eilish heeft het over 1 bad guy. Michael Jackson vindt zichzelf een bad boy en Will Smith is in de film natuurlijk een van de twee bad boys. Thema ingestuurd door @RubenJS

@JK79 9 punten
@AngieH 8 punten
@spongebobsong 8 punten

Vandaag een lastige. Morgen en zaterdag sla ik over ivm Dauwpop ( 🥳 ) en zondag is dan de laatste dag.

Hint nummer 1 voor vandaag.

Het gaat vandaag echt om de acts. Geen verbogen aanwijzingen oid, wat is de (moeilijke) overeenkomst tussen de acts?

Thema?: Zac Brown Band

• Leuk
Waarderingen: RubenJS

Users who are viewing this thread

• JK79