Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Op naar nummer 7. In het alfabet komen we dan uit bij de letter U. Tenminste, volgens sommige spelling.

Thema?: Gayle - JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Uh, ik heb wel eigenlijk echt weinig tijd de komende dagen en zou wel graag wat meer tijd willen om de rest allemaal af te werken z'n in te vullen qua namen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Uh, ik heb wel eigenlijk echt weinig tijd de komende dagen en zou wel graag wat meer tijd willen om de rest allemaal af te werken z'n in te vullen qua namen.

Een week moet toch wel genoeg zijn? En ik heb ook al meerdere rondes gevraagd of men al wilde gaan nadenken over de vrije keuzes zodat het spel niet in vergetelheid raakt zoals bij eerdere edities. Anders zijn we uiteindelijk alsnog weken bezig voordat we het spel kunnen afronden…

Edit: maar hebben meer mensen liever wat extra tijd?

Laatst bewerkt:
We sluiten het eerste thema met het gokken bijna af. Toch al een paar goede binnen gekregen, dus ik neig naar het concept zo houden. Jullie krijgen nu act 8 & 9 ineen, vanwege het nummer. Als je nog wil gokken, krijg je echter gewoon 3 punten. Hierna nog eentje, over ongeveer een half uurtje en daarna een keer het antwoord. Banger deze 2 acts samen btw hoor!

Thema?: ROSÉ - Bruno Mars - Gayle - JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Een week moet toch wel genoeg zijn? En ik heb ook al meerdere rondes gevraagd of men al wilde gaan nadenken over de vrije keuzes zodat het spel niet in vergetelheid raakt zoals bij eerdere edities. Anders zijn we uiteindelijk alsnog weken bezig voordat we het spel kunnen afronden…

Ik heb prima voldoende tijd aan een week. Maar 90% van de namen staan dan ook al in een Excelletje ingevuld. Wel eens met het niet te lang willen laten uitlopen van het spel. Nu zit men er nog redelijk in.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Ja, en ik heb al wel wat aangevuld.. Vergt gewoon wat tijd om alles mooi rond te krijgen. Krijg gewoon wat stress doordat mensen morgen al zouden willen beginnen met hun presentaties.. Dus vandaar de vraag.

In mijne kop ist grotendeels klaar maar dit weekend Frankfurt eh. Metallica. Ben pas dinsdag terug in België

Als je hem nu niet meer weet, dan ben je gewoon oud ;)

Thema?: Connie Francis - ROSÉ - Bruno Mars - Gayle - JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Ja, en ik heb al wel wat aangevuld.. Vergt gewoon wat tijd om alles mooi rond te krijgen. Krijg gewoon wat stress doordat mensen morgen al zouden willen beginnen met hun presentaties.. Dus vandaar de vraag.

Maar het maakt niet zoveel uit als er al mensen hun presentatie gedaan hebben toch? Al kom je pas op woensdag met jouw presentatie, dat zou geen verschil moeten maken, zeker niet als je toch al wacht tot het einde met presenteren 😜

Maar ik zie vooral het nut niet om eerst nog een paar dagen aan afronding te doen voor de presentaties. Dat het zo lang duurt voordat de uitslag er is, is al vaker bij drafts aangekaart als vervelend, dus de vrije keuzes tegelijk met de presentaties leek mij dan een mooie oplossing. Zeker gezien fairplay tijdens spelen op het forum vooralsnog altijd goed is gegaan.

Vraag is vooral dan of je meer tijd voor de presentatie wil, of dat men pas later begint met presenteren vanwege dat stressgevoel?

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Welk puzzelwonder heeft in hemelsnaam dit thema al geraden?
Thanks, 7 punten in de pocket!

Ben je ook zo onder de indruk? Vergeet dan zeker niet om volgende week tickets aan te schaffen voor het eveneens indrukwekkende Glastonchella! 😍

Wat hebben Connie Francis - ROSÉ - Bruno Mars - Gayle - JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE met elkaar gemeen? Ze gingen allemaal viral op TikTok. Oftewel het thema: TikTok helden/heldinnen. Ingestuurd door @Oasiss

Luluasas: 9 punten
EdsjeFCB: 8 punten
MadMandra27: 5 punten

s/o: JK79 die met Gen Z wel in de buurt kwam.

Het volgende thema staat klaar. Ik ben in de middag en avond weg, dus vandaag verspreid over de ochtend/begin middag.

We beginnen met een singer songwriter. Eentje die een beetje in het you hate it or love it straatje valt. Om eerlijk te zijn, vaak spat het glazuur van mijn tanden bij nummers van hem, maar heel af en toe zit er wel een leuke tussen. Tip voor het raden van dit thema, bekijk de YouTube videos ook, als ik ze allemaal goed kan vinden zit daar ook een aanwijzing in. Het podium wordt geopend door:

Thema?: Passenger

Edit: artiest aangepast, verhaal blijft het zelfde.

Laatst bewerkt:
Samen met goede vriend, producer, beatmaker en dj Kubus zet deze rapper alles op de kop. Op DTRH samen met orkest, dit keer met wat minder man op het podium.

Thema?: Sticks - Passenger

Wat hebben Connie Francis - ROSÉ - Bruno Mars - Gayle - JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE met elkaar gemeen? Ze gingen allemaal viral op TikTok. Oftewel het thema: TikTok helden/heldinnen. Ingestuurd door @Oasiss

Luluasas: 9 punten
EdsjeFCB: 8 punten
MadMandra27: 5 punten

s/o: JK79 die met Gen Z wel in de buurt kwam.

Het volgende thema staat klaar. Ik ben in de middag en avond weg, dus vandaag verspreid over de ochtend/begin middag.

We beginnen met een singer songwriter. Eentje die een beetje in het you hate it or love it straatje valt. Om eerlijk te zijn, vaak spat het glazuur van mijn tanden bij nummers van hem, maar heel af en toe zit er wel een leuke tussen. Tip voor het raden van dit thema, bekijk de YouTube videos ook, als ik ze allemaal goed kan vinden zit daar ook een aanwijzing in. Het podium wordt geopend door:

Thema?: Passenger

Edit: artiest aangepast, verhaal blijft het zelfde.
Ik heb altijd veel voor het winnen van spelletjes over en ben een slechte verliezer, maar ik heb het toch echt maar tot de helft gered

Nummer 3, even lekker het bluespedaal intrappen met

Thema?: Mell VF - Sticks - Passenger

Nieuwe naam, nummer 4 en een nieuw album vandaag. Genoeg redenen voor

Thema?: Maisie Peters - Mell VF - Sticks - Passenger

Users who are viewing this thread

• JK79