Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Exclusieve acts
Vrijdag:
Easter stage: Bad Bunny, The 1975, Beach Bunny, CHVRCHES
What is wrong stage: K3, Helene Fischer, Snollebollekes
ER stage: Bonobo, Nilüfer Yanya
Elements stage: LANDMVRKS, Dark Tranquility, Orbit Culture, Northlane, DOOL, GGGOLDDD

Zaterdag:
Elements stage: Black Sabbath, Evanescence, Beach House, Tropical Fuck Storm
TBA:
Peace stage: Aurora, Bob Vylan, Lankum, Pussy Riot, Teardrinker
TBA:

Dag 3
Peace stage: Pink, Placebo, Idles, Enter Shikari, Nova Twins, Ani Di Franco
ER stage: Massive Attack, Fever Ray, Nadine Shah, Billy Nomates
Easter stage: The Last Dinner Party, BANKS, JADE, Henry Morris, Mr. Bungle
TBA:

Ik zie veel lineups met meer headliners dan het aantal dagen. Hoeven we niet meer op realisme te letten bij het stemmen in deze draft @Koekdoos? Is dat nu puur op creativiteit?

Ik heb zo realistisch mogelijk proberen te zijn al kan het natuurlijk dat ik een act volledig verkeerd heb ingeschat maar dan was dat niet met opzet.

Wel een beetje lief zijn voor mij bij het stemmen dan, dit is mijn eerste draft 😇 Ik heb best wat headliners maar volgens mij is mijn programma in de breedte wel in balans. En mocht het toch too much zijn, weet ik het maar voor de volgende keer.

Ik ben ook zo realistisch mogelijk gegaan met mijn concept. You'll see. 😎

Hoeveel was het max aantal vrije keuzes ook alweer?

2? Ronde 24 en 25 toch?

Nee, we waren al bij 25! Maar geen paniek, want alleen @Martijn moet nog 2 namen kiezen, dus je hebt ze toch wel alsnog in de vrije keuze!

Ik ben ook zo realistisch mogelijk gegaan met mijn concept. You'll see. 😎

Hoeveel was het max aantal vrije keuzes ook alweer?

40 exclusief en dan nog maximaal 60 vrije keuze namen om op maximaal 100 namen in totaal te komen. Minder mag ook natuurlijk.

Allee bon dan is er al één vrije act gelekt hé

En @EdsjeFCB

Ik vind Flogging Molly niet terug in het overzicht. Ik gezocht met control f

1779353029214.png
Ik krijg nul resultaten als ik "Flogging" zoek

Allee bon dan is er al één vrije act gelekt hé

En @EdsjeFCB

Ik vind Flogging Molly niet terug in het overzicht. Ik gezocht met control f

Bekijk bijlage 20448
Ik krijg nul resultaten als ik "Flogging" zoek

Ik had nog niet de laatste keuzes bijgewerkt uit ronde 25 bijgewerkt. Hij had ze gekozen net een paar beurten voordat jij aan de beurt was (gisteren en eergisteren druk met werk én baby)

Ah oké, normaal volg ik dit topic wel maar dan zijn ze ontsnapt aan mijn scherpe oog door vermoeidheid. Mijn excuses dus!

Ik zal ze dan nog anuleren bij de presentatie. En een van drie andere is dan alvast een leak

• Wow
Waarderingen: BlackwaterPark

Bovenstaand de link naar het presentatie topic. Maar wacht nog heel even op de laatste twee namen van Martijn, daarna kunnen we losbranden.

Voor nu heb ik de presentatie-deadline gezet op komende week woensdag 27 mei, zodat men ook nog na een eventueel druk Pinksterweekend wat tijd heeft om iets te presenteren, mocht dat echt te krap worden voor velen, dan kan er uiteraard wel wat geschoven worden, maar een beetje de vaart erin houden is wel beter (zie ook hoe men die eerste langzame rondes heeft ervaren)

Tickets kopen heb ik voor nu gewoon dan de rest van de maand (4 dagen tijd) gezet tot en met de zondag, zodat we mooi al op 1 juni kunnen beginnen met de resultaten. Maar misschien vinden we dit te kortdag?

Hey, pssssssst. Baal jij altijd van die tussenpauze tussen de namen kiezen , het presenteren en dat de winnaar bekend wordt gemaakt? Of vind jij het nog vervelender dat je een thema mist, misschien eentje die jezelf hebt ingestuurd?

Goed nieuws!

Aangezien een 1 juni als afsluiting van deze draft het podium en alle andere plekken bekend wordt gemaakt, volgt er nog een leuk themaspel in de tussentijd. En wel met de ongebruikte maar evengoed ingestuurde thema's.

Elke dag pak ik 1 van die thema's en plaats verspreid over de dag een act binnen dat thema. Aan jullie de schone taak om dat thema te raden. heb je hem na 1 artiest goed, dan krijg je 10 punten. Heb je hem na 2 artiesten goed, 9 punten, etc. Let op: heb jij zelf dit thema ingestuurd maar heb je hem fout? Dan krijg je 5 minpunten. Het thema raden kan via een pb naar mij. Je krijgt zsm een update of je het fout of goed hebt.

De tijd tussen de acts die ik plaats varieert op basis van de drukte van mijn dag en de vrije tijd die ik ervoor kan maken. Mogelijk komt het niet elke dag tot 10 acts, maar dat zien we allemaal wel. Ik zal proberen om acts te kiezen die nog niet zijn gekozen in de draft, maar ook hier geen beloftes.

Stay tuned, de eerste act bij het eerste thema komt er zo aan!

Just Say Yes Genius GIF by AM Pictures

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: InsaniTiny en AngieH
Hoppa, daar gaan we met nummer 1. En we gaan meteen WILD van start. Wat heet, een wereldact van formaat en zomaar eentje die jullie allemaal hebben laten liggen. Of Martijn moet er zo nog snel mee vandoor gaan.

maarja, welk thema hoort hierbij? Slide in mijn dm's (haha, klinkt nog steeds heel vies)

Hey, pssssssst. Baal jij altijd van die tussenpauze tussen de namen kiezen , het presenteren en dat de winnaar bekend wordt gemaakt? Of vind jij het nog vervelender dat je een thema mist, misschien eentje die jezelf hebt ingestuurd?

Goed nieuws!

Aangezien een 1 juni als afsluiting van deze draft het podium en alle andere plekken bekend wordt gemaakt, volgt er nog een leuk themaspel in de tussentijd. En wel met de ongebruikte maar evengoed ingestuurde thema's.

Elke dag pak ik 1 van die thema's en plaats verspreid over de dag een act binnen dat thema. Aan jullie de schone taak om dat thema te raden. heb je hem na 1 artiest goed, dan krijg je 10 punten. Heb je hem na 2 artiesten goed, 9 punten, etc. Let op: heb jij zelf dit thema ingestuurd maar heb je hem fout? Dan krijg je 5 minpunten. Het thema raden kan via een pb naar mij. Je krijgt zsm een update of je het fout of goed hebt.

De tijd tussen de acts die ik plaats varieert op basis van de drukte van mijn dag en de vrije tijd die ik ervoor kan maken. Mogelijk komt het niet elke dag tot 10 acts, maar dat zien we allemaal wel. Ik zal proberen om acts te kiezen die nog niet zijn gekozen in de draft, maar ook hier geen beloftes.

Stay tuned, de eerste act bij het eerste thema komt er zo aan!
Misschien snap ik het niet helemaal maar hoe moeten wij weten welke thema's zijn ingestuurd maar niet gebruikt? Zonder dat te weten is het wel een hele wilde gok. Wel een heel leuk idee trouwens.

Users who are viewing this thread