Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Het is met geen woorden te verklaren hoe een band die zo goed, groot, én Nederlands is, zo lang niet op Pinkpop heeft gestaan. 2007 was de laatste keer en dat is gewoonweg schandalig.
Heh...? Sharon Den Adel is misschien wel de beste zangeres die Nederland ooit heeft gehad, had eigenlijk gedacht dat ze er al wel een stuk of 5x hadden gestaan...

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Het is met geen woorden te verklaren hoe een band die zo goed, groot, én Nederlands is, zo lang niet op Pinkpop heeft gestaan. 2007 was de laatste keer en dat is gewoonweg schandalig.

Afsluiter Noord voor Billie Eilish:

Within Temptation

Daarmee zijn de podiumafsluiters van Noord (WT), Zuid (Billie) en de tent (Kneecap) voor de zaterdag bekend.

@mattman

@warriorandweirdo

Lang over nagedacht om ze ook te boeken en uiteindelijk eerst de voorkeur gegeven aan Epica (vooral vanwege de prijs). Nu op zoek naar een vervanger voor die spot!

(Bij mij was het WT > Ghost (headline) > Prodigy geworden)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Het beste houden we voor het einde. De geruchten deden al lang de ronde, vandaag volgt de bevestiging. Met Pearl Jam halen we een absolute publiekslieveling naar het festival. De Amerikaanse rockers sluiten Rock Werchter 2030 af op zondag 7 juli. Die 7 is ook meteen het aantal keer dat Eddie Vedder, Jeff Ament, Stone Gossard en Mike McCready onze weide zullen hebben plat gespeeld. Maak je klaar voor wat nu al een weergaloze afsluiter belooft te worden van de mooiste vierdaagse van het jaar.

Eerder konden we al trots meedelen dat Florence + The Machine en Zaho De Sagazan (4 juli), Gojira en Idles (5 juli) en Tame Impala (6 juli) zullen headlinen op Rock Werchter 2030.

@WesleyNoH
@Koekdoos

We hadden al het beste van de Benelux, wat uiteindelijk door een wijziging van plannen het beste van Nederland is geworden. Maar we kunnen niet achterblijven met een van de beste namen van onze zuiderburen. Als minimale eis een sub (vooral gebaseerd op België vermoed ik :p), maar dat is voor ons helemaal prima. Pinkpop zal iets moeten om in 2030 een breed publiek aan te spreken!

dEUS

Daarmee hebben we de eerste sub van onze editie te pakken (vrijdag) naast de al eerder aangekondigde co-headline van Ghost en The Prodigy (zondag).
Huidige bovenkant van de vrijdag is momenteel: Iggy Pop > dEUS > ???. Lekker hoor.

@Martijn en daarna @Timmetje

@Yannick klopt het overigens dat Björk gewoon rete duur is, maar verder geen eis heeft over de positie?
Edit: vraag ik me al enige tijd af

We hadden al het beste van de Benelux, wat uiteindelijk door een wijziging van plannen het beste van Nederland is geworden. Maar we kunnen niet achterblijven met een van de beste namen van onze zuiderburen. Als minimale eis een sub (vooral gebaseerd op België vermoed ik :p), maar dat is voor ons helemaal prima. Pinkpop zal iets moeten om in 2030 een breed publiek aan te spreken!

dEUS

Daarmee hebben we de eerste sub van onze editie te pakken (vrijdag) naast de al eerder aangekondigde co-headline van Ghost en The Prodigy (zondag).
Huidige bovenkant van de vrijdag is momenteel: Iggy Pop > dEUS > ???. Lekker hoor.

@Martijn en daarna @Timmetje
Daar gaat men laatste sub

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Is er een manier om te zoeken in de masterlist op mijn telefoon? Zoek me de rambam naar bepaalde acts en hun gage 😅

Users who are viewing this thread