Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Donderdag aankondiging.png

Bon Iver komt op donderdag 4 juli naar de Main Stage. Voor het eerst zal Justin Vernon met zijn band de magie van Bon Iver naar de Werchterse weide brengen. Verwacht een meeslepende mix van intieme breekbaarheid en grootse klanken, recht naar het hart. Zo wordt de donderdag een dag van premières qua headliners met ook nog de reeds aangekondigde afsluiter Sleep Token, iets waar iedere Werchtersympathisant absoluut wil bij zijn. Mis dit dus niet!

Next: @BlackwaterPark @Blommie

Faith No More keert eindelijk terug naar Rock Werchter, 15 jaar na hun laatste passage! Met hun mix van metal, funk en pure energie zijn ze een band die nooit compromissen sluit en altijd alles geeft. Zaterdag staan ze als co-headliner op de Main Stage. Verwacht klassiekers als Easy, Epic en Midlife Crisis. Een show die opnieuw geschiedenis gaat schrijven
.9.jpg
@Blommie -> @Yannick

Nog 10.9 mio budget, dus genoeg geld om Taylor Swift of Beyoncé naar de weide te halen. 🤔🤔

Inmiddels besloten wat mijn volgende twee namen gaan worden. Enige probleem is dat ik wel de inschatting maak dat alle spelers voor mij nog wel een stokje hiervoor kunnen gaan steken...

Nog 10.9 mio budget, dus genoeg geld om Taylor Swift of Beyoncé naar de weide te halen. 🤔🤔

Weet wel dat je dan nog maar 2,9 hebt voor de overige 33 picks en vermoedelijk nog een flink aantal vrije keuzes. Als je ze alle 60 gebruikt, dan heb je gemiddeld nog maar 30k per naam over. Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt met nog een goed affiche als resultaat 😅

• Haha
Waarderingen: Yannick
Alles van 5mio of meer zie ik gewoon niet gebudgetteerd geraken. Met een 4mio zit ik nu al goed te zoeken waar ik kan besparen, laat staan met het dubbele voor Taylor of Beyoncé 🙈

Inmiddels besloten wat mijn volgende twee namen gaan worden. Enige probleem is dat ik wel de inschatting maak dat alle spelers voor mij nog wel een stokje hiervoor kunnen gaan steken...

Weet wel dat je dan nog maar 2,9 hebt voor de overige 33 picks en vermoedelijk nog een flink aantal vrije keuzes. Als je ze alle 60 gebruikt, dan heb je gemiddeld nog maar 30k per naam over. Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt met nog een goed affiche als resultaat 😅
snel alle namen die je wil boeken voor 10k zetten in de masterlist

• Haha
Waarderingen: Koekdoos en MadMandra27
Alles van 5mio of meer zie ik gewoon niet gebudgetteerd geraken. Met een 4mio zit ik nu al goed te zoeken waar ik kan besparen, laat staan met het dubbele voor Taylor of Beyoncé 🙈
Heb ook lang getwijfeld voor Radiohead te boeken, maar in combinatie met TOOL en Lana leek me dat ook moeilijk, en dat is 'maar' 3 miljoen

Ik denk dat het wel haalbaar is om een Taylor te boeken, maar dan moet je er vanaf het begin gewoon vol voor gaan en meteen op ook de andere headliners besparen. Combineren met een headliner van een miljoen gaat niet lukken denk ik... Met de huidige uitgaves denk ik dat @Martijn nog wel een eind kan komen!

Ik denk dat het wel haalbaar is om een Taylor te boeken, maar dan moet je er vanaf het begin gewoon vol voor gaan en meteen op ook de andere headliners besparen. Combineren met een headliner van een miljoen gaat niet lukken denk ik... Met de huidige uitgaves denk ik dat @Martijn nog wel een eind kan komen!
Jij hebt anders ook amper nog iets uitgegeven 👀

Heb ook lang getwijfeld voor Radiohead te boeken, maar in combinatie met TOOL en Lana leek me dat ook moeilijk, en dat is 'maar' 3 miljoen

Die drie bij elkaar voor 7 miljoen is opzich dan nog wel te doen, omdat je dan gewoon al drie headliners hebt, versus een 8 miljoen headliner waar je dan alsnog die andere twee headliners erbij moet betalen, Dat verschil is dan toch al gauw het dubbele van die 1 miljoen

Jij hebt anders ook amper nog iets uitgegeven 👀

batman joker GIF

Die drie bij elkaar voor 7 miljoen is opzich dan nog wel te doen, omdat je dan gewoon al drie headliners hebt, versus een 8 miljoen headliner waar je dan alsnog die andere twee headliners erbij moet betalen, Dat verschil is dan toch al gauw het dubbele van die 1 miljoen
klopt maar voor die drie miljoen kan ik twee goeie co heads hebben + een dikke barn head en nog budget over hebben

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
klopt maar voor die drie miljoen kan ik twee goeie co heads hebben + een dikke barn head en nog budget over hebben

Denk dat daar inderdaad nog wel verschil in zit tussen RW en Pinkpop qua organisatie. 7 miljoen en drie headliners voor Pinkpop en je kan gewoon 3 sterke, maar goedkope subs neerzetten en je bent eigenlijk gewoon binnen :p

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik houd mijn kaarten nog stevig tegen de borst! Van het forum begrijp ik dat de donderdag een 'lastige' dag is om uit te verkopen, dus ik ben nog hard aan het nadenken welke act dat wel voor elkaar krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Na tournees met Silk Sonic en NxWorries, keert de man met de grootste smile terug naar de weide van Werchter! In 2018 leverde hij één van de meest memorabele shows ooit af in de Barn en nu keert hij eindelijk terug voor een ware victory lap op het grootste podium.:

paak.png

Anderson .Paak & The Free Nationals.

@Oasiss > @mattman

Het is met geen woorden te verklaren hoe een band die zo goed, groot, én Nederlands is, zo lang niet op Pinkpop heeft gestaan. 2007 was de laatste keer en dat is gewoonweg schandalig.

Afsluiter Noord voor Billie Eilish:

Within Temptation

Daarmee zijn de podiumafsluiters van Noord (WT), Zuid (Billie) en de tent (Kneecap) voor de zaterdag bekend.

@mattman

@warriorandweirdo

Bijlagen

• Screenshot_20250919_131121_Gallery.jpg
    Screenshot_20250919_131121_Gallery.jpg
    293,9 KB · Weergaven: 18

Users who are viewing this thread