Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Mijn eerste (voorlopige) aankondigingen staan ook klaar. Slangetje maken @Yannick? 😁

Arme Yannick dacht dat ie van ons af was en eindelijk rust had!

Here We Go Again GIF

Is er een max aantal deelnemers? Als we namelijk met 20 deelnemers zouden zijn x 40 exclusieve acts dan blijft er niet genoeg meer over voor de vrije keuzes. Als je er ook vanuit gaat dat zeker van de headliners en dergelijke niet alles gekozen wordt dan zal het met 15+ deelnemers al krap worden. Of gewoon iedereen dezelfde overgebleven acts als vrije keuze. ;)
Max 20 ja, maar als we met 16 beginnen, is dat ook oké hoor.

Ik denk dat er overigens wel genoeg keuze zal zijn. ;)

En Paul McCartney is in 2030 88 jaar. Moeten we die niet (voorzichtig en respectvol) bij gestopt gooien?
McCartney wordt 105, zeg ik je! Nee, nee, je hebt gelijk. Anderzijds.. Denk je niet dat er nog een laatste farewell tournee in zit binnen dit en vijf jaar?

McCartney wordt 105, zeg ik je! Nee, nee, je hebt gelijk. Anderzijds.. Denk je niet dat er nog een laatste farewell tournee in zit binnen dit en vijf jaar?
Ja, zou best nog wel kunnen! Het viel op omdat the Rolling Stones wel bij niet kiesbaar stonden. Wat mij betreft blijft hij erop :)

Childish Gambino staat trouwens twee keer in de lijst. 1x bij niet mogen kiezen en 1x bij de acts.

Ja, zou best nog wel kunnen! Het viel op omdat the Rolling Stones wel bij niet kiesbaar stonden. Wat mij betreft blijft hij erop :)

Childish Gambino staat trouwens twee keer in de lijst. 1x bij niet mogen kiezen en 1x bij de acts.
Heb hem op de niet boekbare lijst gezet.

Ook niet verkiesbaar: The Weeknd. Die ging er ook mee stoppen, dacht ik.

Zijn er eigenlijk regels om acts te boeken, buiten hun gage? Moeten ze bv de laatste zoveel jaar ergens in België of Nederland opgetreden hebben, zoals bij de meeste andere drafts? Effe dubbelchecken 😇

Lijkt mij ook, zou beetje masochistisch zijn van @Yannick als hij ook nog namen zou toevoegen die niet mee mogen doen.

Klopt, verzoeken voor acts die er nog niet in staan, mogen naar mij in bericht gestuurd worden.

Ik ga de masterlist zo goed als mogelijk proberen up to date houden zodat gekozen namen ook niet opnieuw kunnen gekozen worden.:)

Ik heb de eerste twee namen ingepland. En ik ga proberen op meerdere spots geld te besparen, om zo naar een of twee duurdere headliners te kunnen werken. (Omdat ik vooraf gewoon elke positie een vast bedrag heb toegekend op de gok)

Omg wat cool dit! Ik ga hier absoluut geen tijd voor hebben tussen mijn game drives door met het studeren er nog bij dus sla mij maar over. Ik ga t iig wel volgen!

Misschien heb je de mogelijkheid om @Martijn te helpen, kan je toch nog een beetje meedoen en zit hij ook makkelijker met z'n tijd

Users who are viewing this thread