Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er een max aantal deelnemers? Als we namelijk met 20 deelnemers zouden zijn x 40 exclusieve acts dan blijft er niet genoeg meer over voor de vrije keuzes. Als je er ook vanuit gaat dat zeker van de headliners en dergelijke niet alles gekozen wordt dan zal het met 15+ deelnemers al krap worden. Of gewoon iedereen dezelfde overgebleven acts als vrije keuze.
McCartney wordt 105, zeg ik je! Nee, nee, je hebt gelijk. Anderzijds.. Denk je niet dat er nog een laatste farewell tournee in zit binnen dit en vijf jaar?
McCartney wordt 105, zeg ik je! Nee, nee, je hebt gelijk. Anderzijds.. Denk je niet dat er nog een laatste farewell tournee in zit binnen dit en vijf jaar?
Zijn er eigenlijk regels om acts te boeken, buiten hun gage? Moeten ze bv de laatste zoveel jaar ergens in België of Nederland opgetreden hebben, zoals bij de meeste andere drafts? Effe dubbelchecken
Ik heb de eerste twee namen ingepland. En ik ga proberen op meerdere spots geld te besparen, om zo naar een of twee duurdere headliners te kunnen werken. (Omdat ik vooraf gewoon elke positie een vast bedrag heb toegekend op de gok)
Omg wat cool dit! Ik ga hier absoluut geen tijd voor hebben tussen mijn game drives door met het studeren er nog bij dus sla mij maar over. Ik ga t iig wel volgen!