Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft: De Presentaties

Live Forever Festival – Don’t just go. Stay. Feel. Remember.

Boeker: @Oasiss

Van 22 tot 24 augustus 2025 vindt de nieuwste editie plaats van het Live Forever Festival: een boutique muziekfestival in Nederland dat de nadruk legt op beleving, kwaliteit en connectie. Met slechts 40 zorgvuldig geselecteerde artiesten, verdeeld over drie dagen en drie unieke podia, biedt Live Forever een line-up waar concertliefhebbers écht de tijd krijgen om te genieten.

🎤 Niet rennen, maar beleven
Vergeet vluchtige optredens: bij Live Forever krijgt elke artiest de ruimte. Langer dan gebruikelijk, met aandacht voor het moment. Elk optreden is een concert op zich.

🎪 DE PODIA
💥 Forever Stage
Het hoofdpodium. Groots, meeslepend en boordevol topnamen zoals Fontaines D.C., Rüfüs Du Sol, Chappell Roan, Father John Misty, MØ en meer.

🌿 Echo Garden
Een intiem decor tussen het groen voor indie-lovers, dromers en singer-songwriters. Hier schitteren o.a. Froukje, Royel Otis, JP Saxe, Lola Young, Parcels, Omar Apollo & HAIM.

⚡The Dome
Elke dag een ander gezicht:

Pulse Dome (Vrijdag) – Explosieve DJ-sets van Natte Visstick, Mr. Belt & Wezol, KI/KI & The Blessed Madonna.

Rythm Dome (Zaterdag) – Rappers en punkrock, met Tramhaus, Mula B, Tokischa en AJ Tracey.

Dutch Dome (Zondag) – Een ode aan lokaal talent met o.a. Luna, Jet van der Steen, Hiqpy, Hannah Mae en Roxy Dekker.

Clashfinder: https://clashfinder.com/s/liveforever/

Zalig! Heel handig dit.

• Geweldig
Waarderingen: WesleyNoH
8 mensen kochten reeds hun 3 weekend- en 2 dagtickets aan voor deze Draft-editie. Dit kan beter hé! Hieronder even tagjes naar de deelnemers die nog niet hun bestelling plaatsen. Uiteraard mogen kinderen, vrienden, kennissen, ... ook tickets aanschaffen via DM naar mij. Niet twijfelen ‼️

@WesleyNoH @Dante @Timmetje @Blommie @warriorandweirdo @Martijn @Wanorix @Novis95 @Oasiss

Ben nog analyses aan het maken van de festivals voor mezelf.
Tot wanneer hebben we?

• Leuk
Waarderingen: Dante
8 mensen kochten reeds hun 3 weekend- en 2 dagtickets aan voor deze Draft-editie. Dit kan beter hé! Hieronder even tagjes naar de deelnemers die nog niet hun bestelling plaatsen. Uiteraard mogen kinderen, vrienden, kennissen, ... ook tickets aanschaffen via DM naar mij. Niet twijfelen ‼️

@WesleyNoH @Dante @Timmetje @Blommie @warriorandweirdo @Martijn @Wanorix @Novis95 @Oasiss
Lijkt me wel zo fair als elke deelnemer in ieder geval wel zijn stem uit brengt. :)

• Leuk
Waarderingen: Dante
‼️Nog anderhalve dag tijd om tickets aan te schaffen ‼️

Reeds 18 anderen gingen je voor en de winnaar lijkt stilaan duidelijk te worden. De rest van het podium ligt heel erg dicht bij mekaar en niet zo ver daarvandaan vinden we 9 festivals binnen de 2 combi-tickets van elkaar. Het is dus duidelijk zeer spannend 🤯 Tickets nog tot morgenavond 23u59 aan te schaffen bij mij via DM. Indien je tegen zaterdag 14u nog geen antwoord hebt gehad op je DM, stuur effe nieuw berichtje in die chat. Mijn mailbox hier bijhouden is niet zo evident precies :ROFLMAO:

Een kleine heads-up dat je nu een gratis jaarabonnement OOR krijgt bij de aanschaf van weekendtickets voor Timpop!*

*zolang de voorraad strekt.

• Haha
Waarderingen: MadMandra27
Een kleine heads-up dat je nu een gratis jaarabonnement OOR krijgt bij de aanschaf van weekendtickets voor Timpop!*

*zolang de voorraad strekt.
Ondanks dat de host geen voorstander is van Trump kan ik het niet beter verwoorden 😉😂

Donald Trump News GIF by IMPAULSIVE

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje

Users who are viewing this thread