Festileaks Draft XV: Best of 2024

ftlm-announcement Copy 11.jpg

JOCKSTRAP

Vorig jaar zag ik Jockstrap in Paradiso en vond ik het best tegenvallen, maar op BKS dit jaar vond ik ze weer enorm sterk! Hopelijk binnenkort weer wat nieuwe muziek.

Next: @Royke@warriorandweirdo

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Denk dat het niet slecht is dat de tijd binnenkort naar 4 uur gaat. Zou toch wel fijn zijn als de exclusieve rondes in ieder geval binnen twee weken zijn afgernd.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Timmetje
Denk dat het niet slecht is dat de tijd binnenkort naar 4 uur gaat. Zou toch wel fijn zijn als de exclusieve rondes in ieder geval binnen twee weken zijn afgerond.
Ik had er de hoop in alles afgerond te hebben, presentaties en resultaten inclusief, tegen Kerst. Dus hup hup, vaart erin hihi!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Oh, het was, als ik me voor mijzelf spreek, ook geen verwijt naar iemand hoor. Is ook wel wat inherent aan de drafts dat het na een snelle start wat stokt :).

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Is het niet een ideetje om een harde deadline in te stellen, zodat we voor kerst klaar zijn?

Als in: we stoppen met exclusieve acts boeken vanaf een bepaald tijdstip/dag, ongeacht hoeveel rondes we gehad hebben.

• Leuk
Is het niet een ideetje om een harde deadline in te stellen, zodat we voor kerst klaar zijn?

Als in: we stoppen met exclusieve acts boeken vanaf een bepaald tijdstip/dag, ongeacht hoeveel rondes we gehad hebben.
Ergens vind ik dit een goed idee maar ik heb natuurlijk de kans dat ik mezelf in de vingers snijd omdat ik laatste ben 😅

Geen fan van een deadline, dan liever dat de tijd op een gegeven moment gewoon naar 2u gaat. Ook ivm mijn positie.

• Leuk
Waarderingen: Royke

Of je kan nog 5/6 rondes doen, waarbij telkens drie namen gekozen mogen worden? Eindig je op 25/28 exclusieve namen. Lijkt mij ook niet onoverkomelijk.

Laatst bewerkt:
En dan voor mezelf: deze band vierde dit jaar heel veel partijtjes, en iedereen was uitgenodigd.

Prins S. en de Geit

Luxor-Live_Prins-S.-en-de-Geit_web.jpg

En om de feestvreugde te vervolmaken hebben ze recent ook nog een kerstnummer gedropt:

@Dante > @MadMandra27

Als iemand die het druk heeft gewoon wat namen (in volgorde) doorgeeft aan iemand die niet in de weg zit bij het kiezen dan gaat het denk ik een stuk sneller. Ik ben ook geen voorstander van een deadline maar ik vertrek wel 20-12 naar Frankrijk en heb geen idee hoe het internet daar gaat zijn (vorige keer was namelijk bagger).

• Leuk
Als iemand die het druk heeft gewoon wat namen (in volgorde) doorgeeft aan iemand die niet in de weg zit bij het kiezen dan gaat het denk ik een stuk sneller. Ik ben ook geen voorstander van een deadline maar ik vertrek wel 20-12 naar Frankrijk en heb geen idee hoe het internet daar gaat zijn (vorige keer was namelijk bagger).
Voor de meesten inderdaad de beste oplossing. Maar voor mensen die hun namen pas op het moment zelf kiezen, zoals ikzelf, best lastig. ;)

Users who are viewing this thread