Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorig jaar zag ik Jockstrap in Paradiso en vond ik het best tegenvallen, maar op BKS dit jaar vond ik ze weer enorm sterk! Hopelijk binnenkort weer wat nieuwe muziek.
De tiende ronde is bijna halverwege. Dat betekent dat @Timmetje bij zijn 10e naam, in de 11e ronde twee namen mag kiezen (de facto drie namen kiezen dus als hij aan de beurt is). De tijd gaat dan naar vier uur per ronde en twee namen per ronde.
Denk dat het niet slecht is dat de tijd binnenkort naar 4 uur gaat. Zou toch wel fijn zijn als de exclusieve rondes in ieder geval binnen twee weken zijn afgernd.
Denk dat het niet slecht is dat de tijd binnenkort naar 4 uur gaat. Zou toch wel fijn zijn als de exclusieve rondes in ieder geval binnen twee weken zijn afgerond.
Het is bij mij ineens zo ontzettend druk op werk dat inderdaad bij mij de vaart er flink uit gaat.
Mon excusé. Ga het proberen iets beter bij te houden.
Daarentegen mogen wij weer een leuke naam bekend maken.
Oh, het was, als ik me voor mijzelf spreek, ook geen verwijt naar iemand hoor. Is ook wel wat inherent aan de drafts dat het na een snelle start wat stokt .
Even de vaart er in houden. Naast jonge honden, heeft een goed festival natuurlijk ook legacy-acts. En onze volgende artieste is zo'n icoon die je absoluut niet mag gemist hebben: Patti Smith!
Of je kan nog 5/6 rondes doen, waarbij telkens drie namen gekozen mogen worden? Eindig je op 25/28 exclusieve namen. Lijkt mij ook niet onoverkomelijk.
Bij een deadline lijkt het mij wel logisch om op zijn minst de lopende ronde af te maken. Maar beter houden we gewoon de vaart erin. Dat doe ik om te beginnen door een naam voor @Brian door te geven:
Als iemand die het druk heeft gewoon wat namen (in volgorde) doorgeeft aan iemand die niet in de weg zit bij het kiezen dan gaat het denk ik een stuk sneller. Ik ben ook geen voorstander van een deadline maar ik vertrek wel 20-12 naar Frankrijk en heb geen idee hoe het internet daar gaat zijn (vorige keer was namelijk bagger).
Als iemand die het druk heeft gewoon wat namen (in volgorde) doorgeeft aan iemand die niet in de weg zit bij het kiezen dan gaat het denk ik een stuk sneller. Ik ben ook geen voorstander van een deadline maar ik vertrek wel 20-12 naar Frankrijk en heb geen idee hoe het internet daar gaat zijn (vorige keer was namelijk bagger).