Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Bwa, na die laatste keuzes begin ik m'n twijfels te hebben.. Je zou kunnen zeggen dat van Pinkpop een nog grotere braderie maken het óók beter maken is natuurlijk. 😆

Dat ook, die drie Nederlandse cult vond ik vooral grappig, om toch wel iets meer cult te gaan dan een Nielson. Maar doelde in deze vooral op de dj act van Royke en Ruben met die naam :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
De Noord en Zuid stage mogen op de zondag de hele dag door afgebroken worden, daarom complementeren we het dagprogramma van die twee stages met de volgende twee namen:

Feuerengel & Bizkit Park

Een set lang knallen met de muziek van Rammstein en daarna met het beste van de nu-metal.

Waardoor je nu op deze twee stages het volgende programma krijgt:

Feuerengel > Bizkit Park > John Coffey > Three Days Grace > Alestorm > Fall Out Boy > Limp Bizkit > My Chemical Romance > The Killers

Dagje pure nostalgie en het betere sloopwerk.

Dan ga ik verder op zoek naar de andere vier namen die nog ontbreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.373
Komend weekend zit ik de hele tijd op meerkampwedstrijd met mijn atleten. Iemand naar wie ik alvast mijn 6 namen kan sturen (zal nog 2 extra reserves ook mee sturen), zodat die in mijn naam kan posten en ik de boel niet ophoud? 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Komend weekend zit ik de hele tijd op meerkampwedstrijd met mijn atleten. Iemand naar wie ik alvast mijn 6 namen kan sturen (zal nog 2 extra reserves ook mee sturen), zodat die in mijn naam kan posten en ik de boel niet ophoud? 😇
Mag naar mij, maar ik zit achter je in de slinger dus misschien niet handig ;)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.135
5.521
Komend weekend zit ik de hele tijd op meerkampwedstrijd met mijn atleten. Iemand naar wie ik alvast mijn 6 namen kan sturen (zal nog 2 extra reserves ook mee sturen), zodat die in mijn naam kan posten en ik de boel niet ophoud? 😇
Stuur maar op, ik kom niet meer ad beurt totdat jij bent geweest, dus ideaal
En het enige wat ik ga doen is koers kijken en voor school werken. Dus ben veel online als pauze (wie werkt er nu effectief echt voor school ;))
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Inhaalnaam drie, vier, vijf en zes:

Devin Townsend met een derde datum voor zijn speciale show 'The Moth', nu niet in Groningen, maar aan de ander kant van het land.

Op diezelfde dag een tijdslot eerder het Noord Nederlands Orkest (waarmee Devin in Groningen zijn The Moth show zal spelen). Een dag eerder hadden we al het Metropole Orkest met game muziek, het NNO zal een setlist van filmmuziek spelen, denk aan The Godfather, Lord of the Rings, Schindler's List en meer.

De vijfde inhaalnaam: Rag'n'Bone Man

En als laatste een beetje heftigheid vroeg op de dag is niet verkeerd, en Pinkpop zou er goed aan doen om toch een paar van dit soort namen te boeken:

The Ocean

Waar waren we gebleven? @Paddy denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
892
1.465
Onze laatste 6 namen zijn:

Frog Leap
Pjotr
Trixie Whitley
Admiral Freebee
Aaron Blommaert
Ronker

@Martijn @Brian
In de tussentijd hebben wij nog even geprobeerd contact te leggen met onze mede-festivalorganisator Nik. Helaas nog geen reactie. Wij hopen dat alles oke is.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Lion