we zien wel, Roger heeft een groot arsenaal aan tribute acts onder zijn hoede, dus komt vast goedHeb vernomen dat ze een top Pink Floyd tributeband proberen neer te zetten.
we zien wel, Roger heeft een groot arsenaal aan tribute acts onder zijn hoede, dus komt vast goedHeb vernomen dat ze een top Pink Floyd tributeband proberen neer te zetten.

Tribute bands zijn leuk voor een feestje, maar om daar nu voor naar een festival te gaan en flink te betalen, dat vind ik echt niets. Voor een gratis dorpsfeest prima, maar dat houdt het ook op.afgelopen zondag (06-07-2025) op een regenachtig 2e editie van Rock Valley geweest op Megaland
Prima relaxed festival dagje weer, op de regen na dan...
consumptiemunten 3,75
Overtuigende, uitstekende en strak technische tribute acts gehoord en gezien op het grootste tribute festival van Europa.
Volbeat (volbeatz), UB40 (Rats in the Kitchen), Red Hot CHili Peppers (Californicated), Limp Bizkit (Limp Business), The Prodigy (Prodigy XL), Muse (Musest) en AC/DC (ACinDC) en tussendoor 2 maal opgevrolijkt door de Heavy Hoempa's
net als vorig jaar een zeer goed georganiseerd dagje.
netjes opgezette horeca, redelijk nette toiletten.
Raar dat je 2 euro moet betalen voor een polsbandje om de hele dag naar toilet te kunnen, stop die 2 euro toch bij de ticket prijs in?
Netjes er waren gratis Pocho's beschikbaar, gelukkig had ik alvast ingespeeld op de dag met regenjas over mijn Muse tshirt.
vanavond ga ik zeker weten weer een early bird aanschaffen voor 12 juli 2026 editie 3, wederom adviseer ik om een tribute festival in jouw omgeving eens kans te geven.
Bekijk bijlage 15073
Bekijk bijlage 15074
Bekijk bijlage 15075
Bekijk bijlage 15076
Bekijk bijlage 15077
Bekijk bijlage 15078
nou "flink betalen" ik had 29 euro betaald voor de early bird en de reguliere verkoop was 39. Vind dat voor zo'n dagje best te doen...Tribute bands zijn leuk voor een feestje, maar om daar nu voor naar een festival te gaan en flink te betalen, dat vind ik echt niets. Voor een gratis dorpsfeest prima, maar dat houdt het ook op.
Benieuwd naar The Cure tribute. Grote namen die we denkelijk nooit meer of nauwelijks op PP zullen zien of als los concert.Rock Valley 2026 Line Up - World's Greatest Tributes - 12 juli 2026
MAIN STAGE
The Scientists (Coldplay)
Stones Sessions (Rolling Stones)
Legend of Springsteen (UK) (Bruce Springsteen)
CCR (Creedence Clearwater Survival)
I Found The Cure (The Cure)
HIGHWAY TO HELL STAGE
Imitallica (Metallica)
Vannstein (Rammstein)
Limp Business (Limp Bizkit)
Living Theory (IT) (Linkin Park)
KORN Again (UK) (KORN)
ALTERNATIVE STAGE
Captain Albatross (Nirvana)
Kings of Lyon (UK) (Kings of Leon)
RearviewMirror (Pearl Jam)
Sneakers (IT) (Depeche Mode)
reEditors (The Editors)
MTV UNPLUGGED STAGE
Tribute to the MTV Unplugged Sessions
Is dit een coverband van een coverband?CCR (Creedence Clearwater Survival)
Aha,de heilige geest daalt neer over Megaland en de campings. Vroeger hadden we 5 kerken alleen in Schaesberg nu nog eentje. Benieuwd hoe snel die tickets gaan.nieuw:
vrijdag 20 augustus 2027 t/m zondag 22 augustus 2027
Big Church Festival 2027
Het grootste Christelijke muziekfestival van Engeland komt naar het vaste land!
Oei tegelijkertijd met Lowlandsnieuw:
Big Church Festival 2027
Vandaar dat Lowlands niet instant uitverkocht, men was al bezig met 2027..Oei tegelijkertijd met Lowlands
info : https://bigchurchfestival.com/europe/nieuw:
Big Church Festival 2027
CANCEL ROCK VALLEY 2026Rock Valley 2026 Line Up - World's Greatest Tributes - 12 juli 2026
MAIN STAGE
The Scientists (Coldplay)
Stones Sessions (Rolling Stones)
Legend of Springsteen (UK) (Bruce Springsteen)
CCR (Creedence Clearwater Survival)
I Found The Cure (The Cure)
HIGHWAY TO HELL STAGE
Imitallica (Metallica)
Vannstein (Rammstein)
Limp Business (Limp Bizkit)
Living Theory (IT) (Linkin Park)
KORN Again (UK) (KORN)
ALTERNATIVE STAGE
Captain Albatross (Nirvana)
Kings of Lyon (UK) (Kings of Leon)
RearviewMirror (Pearl Jam)
Sneakers (IT) (Depeche Mode)
reEditors (The Editors)
MTV UNPLUGGED STAGE
Tribute to the MTV Unplugged Sessions
Achtergrond
- Wat is er gebeurd met de vorige organisator?
De partij die verantwoordelijk was voor de uitvoering van eerdere edities van Forever Festival, WeCreate Group B.V., is recent in staat van faillissement verklaard.
Deze partij was ook reeds gestart met de voorbereiding van de editie 2026, waaronder de opstart van ticketverkoop, productievoorbereidingen en organisatorische werkzaamheden.
Als gevolg van deze situatie kon dit traject niet worden voortgezet. Vervolgens is onderzocht of een nieuwe exploitant het evenement kon overnemen. Dit is, mede door de beperkte voorbereidingstijd en de huidige marktomstandigheden, niet haalbaar gebleken. De merkhouder staat los van deze onderneming en treedt uitsluitend op als merkhouder en licentiegever.