EK Voetbal 2021

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Gefeliciteerd FestiFons! (ben jij dat @Hausmagger ?) Ik neem aan dat @JB. alles omtrent de sokken doet, daar heb ik weinig mee van doen ;).

Met 1001 punten net boven een mooie grens gekomen en met de 18de plek van de 36 net in het linkerrijtje. Prima dus, ik probeer die sokken later ooit wel weer te bemachtigen :D
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Gefeliciteerd FestiFons! (ben jij dat @Hausmagger ?) Ik neem aan dat @JB. alles omtrent de sokken doet, daar heb ik weinig mee van doen ;).

Met 1001 punten net boven een mooie grens gekomen en met de 18de plek van de 36 net in het linkerrijtje. Prima dus, ik probeer die sokken later ooit wel weer te bemachtigen :D
Nee, ik sta bovenaan de andere poule. Die van poules.com: voor de echte kenners ?.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Blij voor de Italianen, over het hele toernooi gezien de terechte winnaar, Schandalig was het gedrag van stomdronken Engelse "fans' die zonder kaartje naar binnen wilden.. mafkezen.. Nu al worden de donkere penalty missers bedreigd op social media.. te gek voor woorden!!!! Wat n volk!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Blij voor de Italianen, over het hele toernooi gezien de terechte winnaar, Schandalig was het gedrag van stomdronken Engelse "fans' die zonder kaartje naar binnen wilden.. mafkezen.. Nu al worden de donkere penalty missers bedreigd op social media.. te gek voor woorden!!!! Wat n volk!
En juist vanwege dat laatste ben ik heel blij dat Engeland niet gewonnen heeft.
Als ze gewonnen hadden waren het de grootste helden ooit geweest voor dei Engelsen
Zelfde met dat knielen verhaal, in eerste instantie werden ze uitgefloten hierom, maar nu ze de finale gehaald hadden werd het geaccpeteerd.
Walgelijk hypocriet gewoon
 
  • Leuk
Waarderingen: Fireball

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.174
2.979
Na een vliegende start ben ik helaas teruggezakt naar het middenpak maar dit was uiteindelijk heel leuk om eens te doen! Proficiat aan de mysterieuze Fons met een uitstekend eindresultaat. Overigens heeft iedereen het goed gedaan want we staan ook heel hoog in de pouleranking!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Kansloos voor mij..... Gefeliciteerd Festifons (wie dat ook mag zijn)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
747
Haa daar ben ik weer! Even een drukke periode met weinig online activiteit achter de rug.

Maar een week na de EK finale, de gemoederen hebben kunnen zakken. En de felbegeerde liggen er klaar voor. Helaas heb ik mijn meerdere moeten erkennen, maar ben al lang blij dat ik dik van de plaats af ben gegaan waar ik super lang gebungeld heb, aka de laatste plaats. Dat kwam mede doordat ik Italie als winnaar had, en je ziet ook dat de mensen die of Engeland of Italie hadden bovenin zijn geëindigd.

Genoeg gelul over mijzelf. Allereerst wil ik iedereen super bedanken die mee heeft gedaan. 36 deelnemers is niet mis. Fons, vanuit onze redactie (ambassador Indie) heeft de poule nipt gewonnen. Mede doordat hij de juiste winnaar heeft voorspeld en de nummer twee niet. Fons van harte gefeliciteerd, en ik heb al contact met jou gehad. De sokken komen jouw kant op.

@warriorandweirdo zonde van de tweede plaats. Maar je hebt geluk! Ook voor jou liggen er een paar sokken klaar, doordat Fons vanuit ons intern is ben jij de externe winnaar. Stuur mij een pb met jouw adres en ik stuur de sokken jouw kant op.

Dus stiekem is de eerste verliezer Popijn :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken