EK Voetbal 2021

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Tot nu toe nog niet het EK wat ik ervan gehoopt had. Tuurlijk we zijn nog maar een paar wedstrijden bezig, maar heb toch nog maar weinig echt leuke dingen gezien. Al zou je het aan de uitslagen niet afzien, ik vond de wedstrijd van België (op het monster Lukaku na) en vooral die van Italië ook nog maar weinig spektakel. Puur qua voetbal zelf dan, aangezien Eriksen natuurlijk sowieso alles overschaduwt.
Ook Engeland - Kroatië vond ik toch tegenvallen. Hopen dat Oranje daar verandering in brengt vanavond!
Het is gewoon jammer dat het in meerdere landen is. Een centraal land heeft net wat meer ben ik van mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Mijn verwachtingen van dit EK waren gelukkig inderdaad ook niet hoog nee mede door wat @warriorandweirdo zegt.
Al ben ik het niet eens met "dat dit vaak zo is in de eerste speelrondes".
Op het WK2018 had je op dag 1 een 5-0 en op dag 2 meteen zo'n beetje dé wedstrijd van het toernooi met Spanje - Ronaldo. Op het WK2014 op dag 2 die wedstrijd van Spanje tegen Nederland.
Maar goed we zijn nog maar een paar dagen bezig natuurlijk. :)
Tevreden nu ;)
Van door het oog van de naald kruipen gesproken
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Spannende pot hoor, ook mooie wedstrijd. Maakt die andere wedstrijden van vandaag wel goed. Schitterende eerste goal van Oekraïne trouwens!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Wat een rollercoaster! Proficiat als iemand dit voorspeld had!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Oranje was het 1e uur goed, daarna gaven ze het nog bijna weg... gelukkig viel de 3e treffer nog... (y)
Tot nu toe zijn de Belgen en Italianen superieur,,, vanavond Frankrijk - Duitsland: ben benieuwd..
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
15u Schotland - Tsjechië
18u Polen - Slowakije
21u Spanje - Zweden
Geen noemenswaardige affiches dus buiten Spanje vandaag
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou.. half uurtje gekeken naar Schotland - Tsjechië.. daar gaan we niet vrolijk van worden... :unsure:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken