EK Voetbal 2021

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik ook 0-1…. Niet verwacht dat Italië zoveel energie zou verspillen in de eerste wedstrijd…. Gaat ze opbreken ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.970
Ik zit eens naar alle voorspellingen te kijken, maar ik zie dat we op zich allemaal logische namen als winnaar hebben gekozen. Behalve Timmetje, die dacht opeens aan Turkije. Haha.
 
  • Winning
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Brian

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik zit eens naar alle voorspellingen te kijken, maar ik zie dat we op zich allemaal logische namen als winnaar hebben gekozen. Behalve Timmetje, die dacht opeens aan Turkije. Haha.
En toch nog 19 punten. MIsschien hield die wel rekening met een slechte eerste pot en dan alles winnen. Spanje won in 2010 terwijl het de eerste pot van Zwitserland verloor. Ik had die dag daarna een Spaans examen en vol Zwitersland boven op dat papiertje geschreven (leraar was voetbalgek). Karma was sunds 2010 nooit meer zo hard teruggekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ja mensen, steek maar al een tandje bij, ik verwacht wel een beetje concurrentie he ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Vreselijke beelden. Die blik in zijn ogen… oef. Dacht echt even dat het klaar was. Gelukkig zijn de berichten nu enigszins goed.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.533
4.413
Vreselijke beelden. Die blik in zijn ogen… oef. Dacht echt even dat het klaar was. Gelukkig zijn de berichten nu enigszins goed.
Ik dacht eerst dat hij gewoon domweg struikelde, maar de reactie van de scheids en omstaanders zei al meteen genoeg.
Ik vond het ook wel 'mooi' om te zien hoe Kjaer en Schmeichel zijn vriendin gingen troosten op zo´n moment waarbij je zelf toch ook helemaal van slag bent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken