Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben zelf doelman en ik kan zeggen dat je tegenwoordig als keeper veel hoger moet spelen om lange ballen eruit te halen en mee te voetballen (Neuer). Zeker als je zelf balbezit hebt, speel je wat hoger. Zo een bal gaat er namelijk bijna nooit in en dat is het risico dat je moet nemen.
Ik ben zelf doelman en ik kan zeggen dat je tegenwoordig als keeper veel hoger moet spelen om lange ballen eruit te halen en mee te voetballen (Neuer). Zeker als je zelf balbezit hebt, speel je wat hoger. Zo een bal gaat er namelijk bijna nooit in en dat is het risico dat je moet nemen.
Bij een goed voetballende ploeg als Duitsland kan je idd dat risico nemen, maar bij een ploeg als Schotland mag je imo toch echt wel max 25 à 30 meter van je goal staan hoor, zeker niet gaan staan op de plek waar die doelman stond.
Bij een goed voetballende ploeg als Duitsland kan je idd dat risico nemen, maar bij een ploeg als Schotland mag je imo toch echt wel max 25 à 30 meter van je goal staan hoor, zeker niet gaan staan op de plek waar die doelman stond.
Hij stond echt wel goed hoor, het was gewoon door de manier van balverlies dat hij geen tijd had om zijn positie aan te passen en hij niet op tijd terug was.
Hij stond echt wel goed hoor, het was gewoon door de manier van balverlies dat hij geen tijd had om zijn positie aan te passen en hij niet op tijd terug was.
Net beelden nog eens herbekeken en stond inderdaad minder ver dan ik oorspronkelijk dacht. Nu blijf er wel bij dat hij, door zijn beperkte snelheid, toch beter enkele meters lager had gestaan. Maar agree to disagree.
Er blijft al niet veel meer over van mijn vliegende start na 3 keer 0 punten ?. Toch al een paar onverwachte scores, hopen op beter vanavond en morgen!
Zo... Na vier keer nul punten gescoord te hebben eindelijk weer twintig punten. Wel iets te hoog ingeschat met 2-2, maar we zijn van de laatste plaats af!