EK Voetbal 2021

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Weer geen punten........ Maarre Schotland veel pech. Op naar de volgende wedstrijd (welke totaal niet aanspreekt)....
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.510
4.352
Maar waarom sta je daar als keeper...?
Ik ben zelf doelman en ik kan zeggen dat je tegenwoordig als keeper veel hoger moet spelen om lange ballen eruit te halen en mee te voetballen (Neuer). Zeker als je zelf balbezit hebt, speel je wat hoger. Zo een bal gaat er namelijk bijna nooit in en dat is het risico dat je moet nemen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Ik ben zelf doelman en ik kan zeggen dat je tegenwoordig als keeper veel hoger moet spelen om lange ballen eruit te halen en mee te voetballen (Neuer). Zeker als je zelf balbezit hebt, speel je wat hoger. Zo een bal gaat er namelijk bijna nooit in en dat is het risico dat je moet nemen.
Bij een goed voetballende ploeg als Duitsland kan je idd dat risico nemen, maar bij een ploeg als Schotland mag je imo toch echt wel max 25 à 30 meter van je goal staan hoor, zeker niet gaan staan op de plek waar die doelman stond.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.510
4.352
Bij een goed voetballende ploeg als Duitsland kan je idd dat risico nemen, maar bij een ploeg als Schotland mag je imo toch echt wel max 25 à 30 meter van je goal staan hoor, zeker niet gaan staan op de plek waar die doelman stond.
Hij stond echt wel goed hoor, het was gewoon door de manier van balverlies dat hij geen tijd had om zijn positie aan te passen en hij niet op tijd terug was.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Hij stond echt wel goed hoor, het was gewoon door de manier van balverlies dat hij geen tijd had om zijn positie aan te passen en hij niet op tijd terug was.
Net beelden nog eens herbekeken en stond inderdaad minder ver dan ik oorspronkelijk dacht. Nu blijf er wel bij dat hij, door zijn beperkte snelheid, toch beter enkele meters lager had gestaan. Maar agree to disagree. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Zo even samenvatting kijken, maar ik ga wel lekker in de pool. 4de! Volop in de race voor de sokken :D

Veel winnaars goed, maar nog geen enkele uitslag. Zit er meestal net 1 doelpuntje naast :(
 
  • On fire
Waarderingen: @Marc

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.510
4.352
Zo even samenvatting kijken, maar ik ga wel lekker in de pool. 4de! Volop in de race voor de sokken :D

Veel winnaars goed, maar nog geen enkele uitslag. Zit er meestal net 1 doelpuntje naast :(
Ik ben bijna altijd fout tot nu toe, maar had niets anders verwacht, aangezien ik nooit goed pronostieken invul
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.174
2.980
Er blijft al niet veel meer over van mijn vliegende start na 3 keer 0 punten ?. Toch al een paar onverwachte scores, hopen op beter vanavond en morgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.669
Zo... Na vier keer nul punten gescoord te hebben eindelijk weer twintig punten. Wel iets te hoog ingeschat met 2-2, maar we zijn van de laatste plaats af!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken