Een nieuw forum

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Brian wrote:
Test (kan niks posten op Rock Werchter Forum)

Hmm, lukt nog steeds niet. Is mijn post te lang? (779 woorden) nee toch?
Stond als spam aangemerkt, wellicht door edits en/of pogingen het opnieuw te posten. Heb ‘m ‘ont-spamt’, dus is nu te lezen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Brian wrote:

Brian wrote:
Test (kan niks posten op Rock Werchter Forum)


Hmm, lukt nog steeds niet. Is mijn post te lang? (779 woorden) nee toch?

Stond als spam aangemerkt, wellicht door edits en/of pogingen het opnieuw te posten. Heb ‘m ‘ont-spamt’, dus is nu te lezen!

Dank u hartelijk!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Ik heb al een paar keer dat in het Pinkpop topic dat blauwe knopje van ongelezen berichten verwijst naar de eerste post op de laatste pagina (met daarop de meest actuele berichten).

Ook ervaar ik sinds ik de nieuwe iPhone (XS) bezit problemen met het posten van berichten aangezien ik niet het hele invoerkader te zien krijg etc.

Van een derde ding heb ik al veel langer ‘last’: het duurt soms heel lang voor ik de subtopics van bijvoorbeeld Pinkpop of alle festivals in België krijg ingeladen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ook ervaar ik sinds ik de nieuwe iPhone (XS) bezit problemen met het posten van berichten aangezien ik niet het hele invoerkader te zien krijg etc.
Hier heb ik ook last van op zowel mijn oude als nieuwe Android smartphone. Maar 90% van het vak is zichtbaar en soms begint hij dan te schuiven.

Van een derde ding heb ik al veel langer ‘last’: het duurt soms heel lang voor ik de subtopics van bijvoorbeeld Pinkpop of alle festivals in België krijg ingeladen.
Dit heb ik ook al heel lang. Gisteren was echt een dieptepunt, 2min moeten wachten voor ik in een subforum kon. Sinds vandaag echter laadt alles binnen enkele seconden (toch alleszins op smartphone, pc nog niet getest). Geen idee of dit door een update komt, maar ik ben tevreden. Ook fan van het nieuwe hartjes systeem dus bedankt aan het Festileaks team voor de blijvende support van het forum :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Thanks voor jullie berichten. Heb ze gelezen, hoop op korte termijn in de gelegenheid te zijn hier iets aan te doen.

Inderdaad hebben we van de week in ieder geval weer wat server upgrades doorgevoerd. Was wel nodig met die drukte hier ;-) Haha.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@joszwa Waarom krijg ik op mijn smartphone chinese tekens op de site van Festileaks. Weet jij wat daar fout gaat?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
@joszwa Waarom krijg ik op mijn smartphone chinese tekens op de site van Festileaks. Weet jij wat daar fout gaat?
Ben ervan op de hoogte, nog geen oplossing voor gevonden. Zijn ermee bezig. Thanks voor het doorgeven.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Hebben we iets gesloopt in het BKS topic?
Nee hoor, je laatste post was alleen als 'spam' aangezien. Dat gebeurt weleens, met name met lange posts die vervolgens bewerkt worden. Ik heb 'm in ieder geval weer uit de spam gehaald.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Hebben we iets gesloopt in het BKS topic?

Het systeem ging op tilt van de combinatie ‘BKS’ en ‘pop’
1f609.svg
Werkt prima dan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik krijg nu wel een 403 forbidden als ik reageer in het BKS topic? (Dit is ook beetje een test of het hier wel werkt).

Edit; doet het nu wel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Een suggestie voor de artikels die jullie posten maar een embedje bij de aankondiging van een festival leest/kijkt net iets makkelijker dan een droge lijstje met namen (zie FiB en Isle Of Wight) en de onvolledige lijst namen uit het artikel van de aankondiging van We Are Electric. Wat heb je aan een artikel als er niet alles in staat en je dus nog eens moet gaan kijken naar de Facebook-post van het festival om te zien wat er nog werd aangekondigd.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Heyhey, klein technisch issue:

Bij het quoten van een artikel met een embedded link (zoals ik net probeerde bij de festival podcast) staan er iframe tags in je quote. Die worden vervolgens gemarkeerd door WordPress als een "403 forbidden: potentially unsafe operation" waardoor je je bericht niet kan plaatsen. Ik weet niet of hier een makkelijke fix voor is, maar ik dacht ik meld het even.

Hier volgt een embed zodat je dit bericht kunt quoten om het probleem te reproduceren:

https://festileaks.com/2019/05/de-festivalpodcast-7-de-soap-rondom-woodstock-en-de-appeal-van-post-malone-aka-posty/
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Heyhey, klein technisch issue:

Bij het quoten van een artikel met een embedded link (zoals ik net probeerde bij de festival podcast) staan er iframe tags in je quote. Die worden vervolgens gemarkeerd door WordPress als een “403 forbidden: potentially unsafe operation” waardoor je je bericht niet kan plaatsen. Ik weet niet of hier een makkelijke fix voor is, maar ik dacht ik meld het even.

Hier volgt een embed zodat je dit bericht kunt quoten om het probleem te reproduceren:

https://festileaks.com/2019/05/de-festivalpodcast-7-de-soap-rondom-woodstock-en-de-appeal-van-post-malone-aka-posty/

Ik kan dit nu alleen quoten door handmatig de iframe html code in te ruilen voor een losse link, waarna de embed alsnog opnieuw genereert zodra ik dit bericht weer post.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken