Down the Rabbit Hole 2027

Past Olivia Dean nog op DTRH qua formaat? 2x met gemak de Ziggo Dome gevuld (40k+ gezochte tickets op Ticketswap). Zie die wel een hoge positie innemen op Glastonbury volgend jaar….

Als het een vrouw moet zijn kun je ook aan Wende Snijders denken.
Is al geweest volgens mij?!
Past Olivia Dean nog op DTRH qua formaat? 2x met gemak de Ziggo Dome gevuld (40k+ gezochte tickets op Ticketswap). Zie die wel een hoge positie innemen op Glastonbury volgend jaar….
Vermoedelijk te groot aan het worden, maar laat me graag verrassen.

• Leuk
Waarderingen: rambam
Dat valt toch best mee. 2X de ziggodome uitverkopen is toch gewoon het formaat van een headliner. Ik zag op de vorige pagina ook Tame Impala en Raye voorbij komen. vgm hebben die afgelopen jaar ook 2X de ziggo uitverkocht. We hebben het toch niet over 10 x de arena.

Sticks is ook niche? En Spinvis heeft een grotere following dan je denkt. Op meerdere festivals gezien en tent staat vaak vol. Hij vulde vroeg op de dag ook de Teddy paar jaar geleden. Verder doet Spinvis zoveel toffe side projecten, van theater naar dj-sets naar rare kunst en samenwerking met jonge artiesten waar ze met nieuwe technieken experimenteren. Ik zou ook heel enthousiast worden van Spinvis, al is het maar omdat ik benieuwd ben naar zijn invulling van het randprogramma. Al is hij wel met zijn band gestopt, dus ik weet niet hoe en of hij de vrijdag opener slot zou invullen
In mijn ogen is het momentum rondom Spinvis wel een beetje geweest is gaat hij er op dit moment niet voor zorgen dat er veel harten sneller gaan kloppen of kaarten worden verkocht. Maar misschien zie ik het verkeerd, ik laat me graag verrassen 🙂

Dat valt toch best mee. 2X de ziggodome uitverkopen is toch gewoon het formaat van een headliner. Ik zag op de vorige pagina ook Tame Impala en Raye voorbij komen. vgm hebben die afgelopen jaar ook 2X de ziggo uitverkocht. We hebben het toch niet over 10 x de arena.
Ze had natuurlijk makkelijk vier of vijf keer de Ziggo kunnen doen als je kijkt naar hoeveel vraag er naar die tickets is. En als je kijkt naar streamingscijfers dan zit ze echt in de absolute top. Kan me echt niet meer voorstellen dat zij haalbaar is voor een DTRH.

• 100
Waarderingen: schar15 en Highsky
Waar komt al die hype rond New Order vandaan?? Ik zou het zelf vet vinden maar het valt me wel ineens op

Laatst bewerkt:
Waar komt al die hype rond New Order vandaan?? Ik zou het zelf enorm vet vinden maar het valt me wel ineens op
Doordat op drie verschillende belangrijke momenten New Order gedraaid werd tijdens de afgelopen editie. Met name die keer na The xx.

Overigens vond ik het op Lowlands destijds een beetje saai, maar voor DTRH kan het wel een toffe headliner zijn.

Doordat op drie verschillende belangrijke momenten New Order gedraaid werd tijdens de afgelopen editie. Met name die keer na The xx.

Overigens vond ik het op Lowlands destijds een beetje saai, maar voor DTRH kan het wel een toffe headliner zijn.
Wat waren de anderen?
Leuke herinnering die terugkomt dit. Volgens mij mixte Narcis Blue Monday ook in zijn set zaterdagnacht?

In 2023 hoorde ik meermaals Tribulations van LCD Soundsystem langskomen en zie eens wie er in 2024 headliner waren...

Users who are viewing this thread