Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Hoe zit dat met de camping, moet je net als Lowlands stipt op 9 uur voor de poort staan of is het allemaal wat relaxter? En op welke campingkleur zitten de gezelligste mensen?
Wij komen altijd donderdag rond een uurtje of 15 uur aan. Dan is er nog voldoende plek op de campings.
Helemaal wanneer het dit jaar (waarschijnlijk) niet uitverkoopt lijkt me het geen enkel probleem.
Eigenlijk heb ik bij DTRH nog nooit in een echte grote rij gestaan, in tegenstelling tot LL (wat ook wel weer heel gezellig was!)

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Als je met grote groepen komt (+/- 15 tentjes), dan is het wel handig om wat eerder te komen. Al gooien ze de campings gefaseerd open, dus het is ook een beetje geluk hebben. Er bestaat imo niet écht een camping wat als 'gezelliger' wordt bestempeld. Dat is een beetje uit de tijd van Lowlands met de 24H tent op de camping. Inmiddels is alles wel redelijk gelijk getrokken volgens mij. Het is ook gewoon wat geluk hebben met buren etc.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Als je met grote groepen komt (+/- 15 tentjes), dan is het wel handig om wat eerder te komen. Al gooien ze de campings gefaseerd open, dus het is ook een beetje geluk hebben. Er bestaat imo niet écht een camping wat als 'gezelliger' wordt bestempeld. Dat is een beetje uit de tijd van Lowlands met de 24H tent op de camping. Inmiddels is alles wel redelijk gelijk getrokken volgens mij. Het is ook gewoon wat geluk hebben met buren etc.
En niet te dicht bij het hek gaan staan....

Tijdens Best Kept Secret besloten ook weer naar Down The Rabbit Hole te gaan.

Alvast even mijn must-sees op een rijtje zetten. Ik voorspel veel rennen en onmogelijke keuzes...

Vrijdag
Peaches - CMAT - TOMORA - Tom Trago - Empire of the Sun - Apparat (wie deze laatste vijf zo heeft geprogrammeerd; prison for 1000 years!!!) - Little Simz - Avalon Emerson
(CMAT al paar keer gezien dus laat die schieten en ga waarschijnlijk voor TOMORA - Apparat - Little Simz)

Zaterdag
Arp Frique & the Perpetual Singers - Folk Bitch Trio - Arp Frique (DJ-set) - Vegyn - The Last Dinner Party - Oklou - ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U - The xx - DJ Boring

Zondag
Beirut - Rival Consoles - Overmono - Florence + the Machine

Mensen nog tips qua eten op het terrein? Heb me vorig jaar tevergeefs rot gezocht naar de Plaksalon, dus die ga ik sowieso proberen.

De Turk op het ydillische veldje is vaste prik. Net al de Rotdogs van Hans Worst (vlakbij Croque madame).
Ook een kebab bij de Hottot mag niet ontbreken. De Koreaan bij the Rex vind ik zelf ook erg goed.

Ik sta ook open voor tips!

Mensen nog tips qua eten op het terrein? Heb me vorig jaar tevergeefs rot gezocht naar de Plaksalon, dus die ga ik sowieso proberen.
Die wil ik dit jaar ook proberen. Aanraders: de Naan Rolls, Karma Kebab, Okonomiyaki, Bloemkoolsouffle bij de Vegan Snackbar en ik wil dit jaar de Libanese Tsjakh proberen na goeie verhalen gehoord te hebben. Twee jaar geleden at ik ook vaak ergens een goeie tosti (dik brood, veel beleg en veel sausjes) want goeie prijs/kwantiteit maar die zie ik nu niet meer terug.

Libanees, Okonomiyaki en de Indiaas/Bombay BBQ.

Ik las hierboven ergens de Koreaan, die vond ik vorig jaar bedroevend weinig value for money.

De wijnbar en speciaalbierbar staan niet in de lijst. Mag hopen dat die wel gewoon aanwezig zijn anders krijgt onze groep enorme error.

Genoeg lekkers, maar is er überhaupt iets nieuws qua eten? Vernieuwing lijkt een beetje weg op de mojo festivals qua eet aanbod wat ik zelf zie. Iemand die dit naast bijvoorbeeld bks kan leggen?

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Oh man die Indiase Naam Rolls 🤤.. Rot Dog is top maar ook erg duur voor wat t is. Birria Tacos, Karma Kebab en Okonomiyaki ook altijd lekker. Gehoord dat de Fiery Veggies ook goed zijn.

Hoop wel dat de koffie situatie dit jaar wat beter is.

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm
9 juni: 285 ts / 299 tm
10 juni: 299 ts / 303 tm
12 juni: 308 ts / 306 tm
16 juni: 308 ts / 260 tm
18 juni: 299 ts / 312 tm

Users who are viewing this thread