ik kan niet praten voor Pukkelpop, maar wel voor BKS/DTRH. Beide hebben een mooi terrein, en meer waar je kan zwemmen, goede sfeer en lekker eten. Ook beide redelijk gemixt publiek, al is BKS alternatiever en nog meer gevarieerd in leeftijd.
Grootste verschil is toch wel het formaat: 25k vs 55k mensen. DTRH is drukker, soms moet je langer wachten op eten en bij de wc's, maar als je een beetje plant valt het wel mee (Lowlands is echt vele malen erger). Het eten en stages zijn ook goed verspreid over het hele terrein, dus op een paar publiekstrekker-acts na heb ik zelf nooit zo last van de drukte.
Daarnaast heeft DTRH ook duidelijk meer stages, met ook veel meer randprogramma. Ik geloof je met alles bij elkaar op 13 stages uitkomt. Daarom zijn wij bij DTRH altijd veel meer aan het rennen en plannen dan bij BKS. Er is meer te zien en te doen dan in je programma past. Hierdoor kan je ook vrij goed op de bonnefooi overal langsgaan. BKS is door het kleinere programma relaxter, daar gaan we eerder paar uurtjes in de zon of in de hangmat liggen of uitgebreid eten en met mensen aan onze tafel kletsen. Je hoeft ook niet al te vroeg bij een tent staan, bij DTRH kan je echt te laat zijn en dan is alles vol. Bij DTRH zag ik afgelopen jaar zo'n 7 acts per dag, bij BKS 3/4. Bij beide zijn de nachten leuk, DTRH is wel meer EDM/uitgaans sfeer. De allerbeste stage is de Floor bij BKS, die is ongeëvenaard