Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
In februari bevalt mijn vriendin van ons eerste kindje. Nu gaat het natuurlijk niet lukken om een heel weekend naar dtrh te gaan maar we willen een aantal acts ook echt niet missen, zoals bijvoorbeeld die van David Byrne. We denken er nu dus aan om een oppas te regelen voor dat weekend en iedere dag een aantal uur te gaan zodat we een soort tussenvorm hebben maar wel in de ochtend en snachts thuis zijn. Benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft en of dit uberhaupt haalbaar zou kunnen zijn haha. Wat denken jullie?:)
Gefeliciteerd alvast!

Uit onze groep zijn er meer mensen die stukjes meepakken. Zelf gaan we 's nachts ook altijd naar huis, maar we wonen wel in de buurt, dat scheelt.

Volgens mij is Kasteel Doddendaal ook in de buurt, daar kun je overnachten (maar kost natuurlijk wel flink extra). Edit: En daar heb je ook niet veel als je thuis wilt slapen bedenk ik me nu...

Erg blij met de eerste drop, na een festivalloos jaar vorig jaar (wel livestreams kijken, telt dat?) eindelijk weer in real life naar een festival. Mocht iemand een presale code over hebben, ik houd mij warm aanbevolen.

In februari bevalt mijn vriendin van ons eerste kindje. Nu gaat het natuurlijk niet lukken om een heel weekend naar dtrh te gaan maar we willen een aantal acts ook echt niet missen, zoals bijvoorbeeld die van David Byrne. We denken er nu dus aan om een oppas te regelen voor dat weekend en iedere dag een aantal uur te gaan zodat we een soort tussenvorm hebben maar wel in de ochtend en snachts thuis zijn. Benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft en of dit uberhaupt haalbaar zou kunnen zijn haha. Wat denken jullie?:)
Goh, het is vooraf erg lastig inschatten hoe jullie vier/vijf maanden later 'in de wedstrijd' zitten; of je hoofd er wel of niet naar staat. Het is tegen die tijd enerzijds voor veel jonge ouders fijn om weer even iets voor jezelf/samen te doen, maar of je dan ook echt die tijd wil besteden aan een drukke omgeving i.p.v. even rust? Dat is vooraf amper in te schatten. Als je vriendin dan borstvoeding geeft, is dat ook nog wel een dingetje (qua kolven - wat op zich wel gewoon kan bij de EHBO - en eventueel rekening houden met wat je op zo'n dag inneemt).

Als ik jullie was, zou ik kijken of oppas beschikbaar is en als je er inderdaad tegen die tijd aan toe bent, de week vooraf op Ticketswap wat regelen.

Dit weekend besloten DTRH te skippen en naar BKS te gaan. Twijfel nu wel, maar was vorig jaar wel echt klaar met de grote van DTRH, dit jaar weer 5k mensen erbij?

Ik geloof dat mijn ticket ook binnen is.

Mocht er iemand zijn die zijn of haar link voor groepsticket niet zelf wil gebruiken: het zou hier weer heel welkom zijn.

1763552786301.png
Wunderhorse ook weer aanwezig? Het programma van vorig jaar lijkt op de website ook nog een soort van tussen de artiesten te staan.

Baxter Dury uiteraard heeeel veel zin an. Toch nog een beetje blaffen, wat we afgelopen editie natuurlijk bij Fat Dog ook hebben geleerd. Wel op een iets andere manier.

Best veel leuke namen die ik de afgelopen jaren op BKS zag nu hier. CMAT, Baxter Dury, Kin'Golo en The Mary Wallopers vond ik allemaal erg vermakelijk. Kevin Morby was daar de laatste passage ook erg sterk.

Beirut is muzikaal een van mijn favorieten van deze line-up, maar ik vond hun optreden in de Grote Zaal (Tivoli) dit voorjaar helaas erg saai.

Poeh! Ik ben blij! Lekker veel hip-hop. Loyle, Little Simz, Guy, Harry Mack.. Sticks als special guest!!! Dan nog Overmono, Apparat, Mall Grab B2B Narciss. Yousuke!!! De Nachtwacht. De Staat. Ik wou dit jaar skippen maar... denk t toch niet, haha.

Dit weekend besloten DTRH te skippen en naar BKS te gaan. Twijfel nu wel, maar was vorig jaar wel echt klaar met de grote van DTRH, dit jaar weer 5k mensen erbij?
Ja, is de drukte op DTRH echt zo storend in vergelijking met BKS? De twee grootste podia liggen ook het verst uit elkaar toch? Ben je, ook gezien de drukte, op DTRH veel meer onderweg dan op BKS of valt dat wel mee?

Als je David Byrne niet wilt missen zou ik naar zijn show in AFAS gaan. Is wel op 15/16 februari. :P

Ja, is de drukte op DTRH echt zo storend in vergelijking met BKS? De twee grootste podia liggen ook het verst uit elkaar toch? Ben je, ook gezien de drukte, op DTRH veel meer onderweg dan op BKS of valt dat wel mee?
Ik kan het niet vergelijken met BKS, maar ik vind de drukte en de afstanden echt reuze meevallen. Zeker als je het vergelijkt met Lowlands en Pukkelpop.

Het terrein was vorig jaar stuk groter, maar nog steeds maximaal 10-15 lopen van de verste podia.

Users who are viewing this thread