Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Die gaan op LL staan vermoed ik. Twee jaar geleden nog op DTRH.
Zou kunnen ja, ze staan in die periode ook op Boomtown zie ik. Had ze eigenlijk wel hier verwacht, omdat ze vorig jaar Pukkelpop deden, die zullen ze dus dit jaar niet doen.

Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik heb voor zover ik weet nog nooit van Empire of the Sun gehoord. Hebben drie hits met rond de miljard streams dus ze zijn aardig bekend. Maar dit is toch gewoon de zoveelste moderne 80s-revival retrosynthpop act? Soort van 'Tame Impala van Temu'?

Mag ik zeggen dat ik Empire of the Sun echt een kutact vindt? Ik zeg het gewoon.
Doe er mee wat je wilt.
Vind het echt bizar dat het zo veel beluisterd wordt. Echt muziek die me niks doet. Normaal zou ik er niks van vinden, maar dat ze zo hoog op line-ups staan is inderdaad heel zuur.

Mag ik zeggen dat ik Empire of the Sun echt een kutact vindt? Ik zeg het gewoon.
Doe er mee wat je wilt.
Ik heb, om het ook nog even over de muziek te hebben, ook even naar de drie grootste hits geluisterd. Walking on a Dream kan ik nostalgisch ergens nog hebben, maar allejezus wat zit deze muziek hoog in m'n irritatiezone.

en dan nu positief; best veel namen die mij gewoon goed liggen. Met Florence en Byrne zelfs wat namen die ik nog niet heb gezien, en eindelijk de verdiende headlinespot voor Simz. Top.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik heb voor zover ik weet nog nooit van Empire of the Sun gehoord. Hebben drie hits met rond de miljard streams dus ze zijn aardig bekend. Maar dit is toch gewoon de zoveelste moderne 80s-revival retrosynthpop act? Soort van 'Tame Impala van Temu'?
In 2010 waren die zeer actueel en wel verfrissend. En vond dat ook een coole show op RW. Maar alles stond wel op tape.

330 voor deze line-up blijf ik toch veel geld vinden. Er moet toch een keer het punt komen dan de vraag naar tickets afneemt zou je denken.

Ah heel blij met Byrne! Dat maakt voor mij de line up meer dan goed. Iemand enof idee wie of wat TOMORA is?

Doe er mee wat je wilt.
Eens. Zo veel keuze uit elektronica-acts em dan wordt 't deze. Staat ook gewoon klak onder de headliners, dus dat is sowieso een avondspot in de Teddy..

In februari bevalt mijn vriendin van ons eerste kindje. Nu gaat het natuurlijk niet lukken om een heel weekend naar dtrh te gaan maar we willen een aantal acts ook echt niet missen, zoals bijvoorbeeld die van David Byrne. We denken er nu dus aan om een oppas te regelen voor dat weekend en iedere dag een aantal uur te gaan zodat we een soort tussenvorm hebben maar wel in de ochtend en snachts thuis zijn. Benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft en of dit uberhaupt haalbaar zou kunnen zijn haha. Wat denken jullie?:)

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan
Eigenlijk zoals altijd ben ik opnieuw wel weer te spreken over deze eerste worp. Nog nooit op DTRH geweest, maar opnieuw denk ik: misschien moet ik dit jaar toch maar eens gaan. Helemaal nu ik steeds meer over Lowlands begin te twijfelen. Blijf ik daar een jaartje van weg en ga ik hier eens heen. BKS blijft echter wel favoriet hier. Heb daar nog geen editie van gemist. DTRH/LL-ticket wacht ik nog even mee. Eerst eens zien hoe de line-ups zich gaan ontwikkelen.

In februari bevalt mijn vriendin van ons eerste kindje. Nu gaat het natuurlijk niet lukken om een heel weekend naar dtrh te gaan maar we willen een aantal acts ook echt niet missen, zoals bijvoorbeeld die van David Byrne. We denken er nu dus aan om een oppas te regelen voor dat weekend en iedere dag een aantal uur te gaan zodat we een soort tussenvorm hebben maar wel in de ochtend en snachts thuis zijn. Benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft en of dit uberhaupt haalbaar zou kunnen zijn haha. Wat denken jullie?:)
Tja, hangt er vooral van af waar jullie wonen, denk ik. En of je oppas kunt vinden voor zoveel uur op een dag. Zijn (schoon-)ouders geen optie?

Users who are viewing this thread