Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik mis inderdaad ook echt nog de gitaren, hopen dat deze nog komen dan.. Voor de rest wel een hoop waar ik wel bij wil zijn 🤙

• Leuk
Waarderingen: Flojo
Voor mij "wint" BKS het mbt eerste worp. Nick Cave en Jack White trekt mij gewoon veel meer. Florence Road is wel weer een leuke boeking bij DTRH.

Lekkere drop hoor. Verwacht nog wel wat gitaarbandjes in de volgende drops - kan me herinneren dat dit een van de vorige edities ook in de eerste worp ontbrak.
Ik denk dat Son Mieux lekker ergens overdag in het zonnetje op de main staat. Prima plek en niks mis mee. Zou me niet teveel zorgen maken om een te grote spot voor ze.

• Leuk
Waarderingen: Flojo en Timmetje
Met deze worp is an sich niks mis, met name The xx // David Byrne // Beirut heel gaaf. Persoonlijk valt het verder voor mij wat tegen. Met name dingen als Little Simz op een headlinespot; Harry Mack & Son Mieux relatief ‘hoog’ op de line-up vind ik erg zonde.
Simz gaat die spot wel slamdunken verwacht ik.

Het blijft leuk dat je op dit forum een band die twee achtereenvolgende dagen Ziggo Dome speelt af kunt doen als "een soort braderie act".
Komt door de muziek die ze maken. Ik vind het ook niet zo'n spannende act maar een simpel uurtje om de dag mee af te trappen is het gewoon prima.

Voor Dtrh's doen vind ik dit best wel aardig. Met name de artiesten aan de bovenkant kunnen me goed bekoren. Maar toch blijf ik bij dit festival me afvragen of er niet wat meer budget mag naar de line-up. Het voelt toch een beetje alsof je voor Dtrh bijna hetzelfde betaalt als voor Lowlands maar met 50% van de line-up. Al maakt de sfeer alles goed.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Het blijft leuk dat je op dit forum een band die twee achtereenvolgende dagen Ziggo Dome speelt af kunt doen als "een soort braderie act".
Als het om een Nederlandse artiest gaat is dit niet relevant. Skyradio-wansmaak heeft al heel wat huis-tuin-en-keuken bands van eigen bodem tot hullicinante grootte gebracht.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Een paar hele mooie grote namen (The XX, David Byrne) maar als liefhebber van indie en rock zou ik hier toch wel op mijn honger blijven zitten. Nu boekten ze al niet veel in die genres maar wellicht zijn ze tot de conclusie gekomen dat het DTRH publiek er ook niet zo op zit te wachten ( het DTRH publiek buiten dit forum dan).

Met deze worp is an sich niks mis, met name The xx // David Byrne // Beirut heel gaaf. Persoonlijk valt het verder voor mij wat tegen. Met name dingen als Little Simz op een headlinespot; Harry Mack & Son Mieux relatief ‘hoog’ op de line-up vind ik erg zonde.
Die drie die je noemt zijn ook meteen mijn grote favorieten.

Little Simz vind ik wel verdiend hoor, zo hoog. Die show in Afas vorige maand was echt heel goed. In het genre wel de naam om nu te hebben (kijkend wat er beschikbaar is).

Harry Mack is leuk, maar vraag me af hoe hoog die uiteindelijk zal staan. Son Mieux mee eens: dat vind ik echt helemaal niets.

FATM leuk voor anderen, maar niet te hachelen voor mij persoonlijk.

Users who are viewing this thread