Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Nog eens een blik geworpen en dan missen we nog 3 hottot subs/teddy heads, afhankelijk waar David Byrne, Empire of the Sun en Loyle Carner staan. Of zien jullie kandidaten voor eventuele subs?

Nou, ik was enigszins bevreesd maar dit is toch wel gewoon goed weer.

Heel blij met The Xx, Little Simz en David Byrne. Beirut vind ik top, Loyle Carner ook. CMAT, Apparat, Oklou, Zwangere Guy, Sticks, Harry Mack, Matt Berninger, Overmono, Baxter Dury.

Nu even in de onbekende namen duiken.

Hardere gitarenwerk ontbreekt vooralsnog, daar zal (een deel van) mijn vriendengroep van balen.

Dit vind ik persoonlijk een hele goede start, veel artiesten die ik graag zou zien. Nu proberen mensen over te halen!

Het nieuwe project van Jiri11, prima naam
Ik weet wat het is, ja.

Niet mijn ding, evenals de namen van dit jaar in het algemeen, denk dat ik dit jaar ga overslaan. Had ik geen kaartje voor Byrne in AFAS Live gehad had ik mogelijk anders gedacht.

Ik zou zelf eerder bij Son Mieux dan Prodigy gaan kijken en Prodigy had er als headliner gestaan waar Son Mieux dat niet doet. Dus nee.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en Mimi
Echt teleurgesteld. Heel weinig waar ik direct warm van word. Werkelijk waar geen enkele 'rock-naam'. Vorig jaar werden we verwend met Amyl and the snifflers, Wunderhorse en Gurriers. Moet dit echt even laten bezinken. Serieus een optie om dit jaar te skippen lijkt me.
Westside Cowboy is wel gewoon rock toch?

Mooie worp. Met David Byrne, The XX, Little Simz en Oklou wat bucketlist dingen. Dan nog Westside Cowboy, Florence Road, The Mary Wallopers, Kin'Gongolo Kiniata, Baxter Dury o.a. wat undercard dingen die ik nog niet heb gezien. Het is wellicht weleens beter geweest, maar tegelijkertijd heb ik met nog een extra worp mijn dag weer vol zitten en relatief veel nieuwe dingen afgetikt. BKS voelt wat sterker, maar heb ik ook een stuk meer van gezien.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Vantola
Prima Line-up. Kan alleen Son Mieux niet helemaal plaatsen. Alsof Kensington opeens op de line-up staat.
Ik zie ook graag wat anders, maar ze stonden op Lowlands in '23 op de alpha en was best druk, denk dat ze dat hebben gezien als een succes en met hoeveel overlap er is tussen dtrh en ll de laatste jaren onder Nederlandse artiesten daarmee niet gek.

Users who are viewing this thread