Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zie dat Triggerfinger weer aan het touren gaat (vandaag o.a. aangekondigd voor Paaspop) Lijkt me een behoorlijk grote kans dat we hen ook gaan zien op DTRH. Van de rest van het lijstje daar mag ook Taxitaxi wel naar Beuningen komen, net als Zwangere Guy en gewoon om te zien of het werkt K3.
Lorde, FatM en Nick Cave dus op NOS als headliners. FatM zal dan waarschijnlijk wel op DTRH staan. Of Lowlands heeft ze geboekt omdat ze daar een paar jaar geleden heeft afgezegd.
Lorde én FatM zal het wel niet worden denk ik. Fingers crossed voor Lorde
Lorde, FatM en Nick Cave dus op NOS als headliners. FatM zal dan waarschijnlijk wel op DTRH staan. Of Lowlands heeft ze geboekt omdat ze daar een paar jaar geleden heeft afgezegd.
FaTM of Lorde zouden allebei wel vet zijn om een keer te zien. Nick Cave en The XX erbij. Dan zou er een mooi trio aan headliners staan. Gorillaz lijkt me te vroeg om terug te keren na 4 jaar maar het zou altijd kunnen daar ze een nieuw album hebben uitgebracht.
Kan ook niks met FaTM idd, ik snap het niet dat men langer dan 10 minuten naar die stem kan luisteren.
Lorde wil ik graag zien. @mgbss , Lorde is toch niet te groot voor DTRH?
FaTM of Lorde zouden allebei wel vet zijn om een keer te zien. Nick Cave en The XX erbij. Dan zou er een mooi trio aan headliners staan. Gorillaz lijkt me te vroeg om terug te keren na 4 jaar maar het zou altijd kunnen daar ze een nieuw album hebben uitgebracht.
Kan ook niks met FaTM idd, ik snap het niet dat men langer dan 10 minuten naar die stem kan luisteren.
Gorillaz zou ik ook eerder op LL verwachten, aangezien ze nog best recent op DTRH stonden. De vorige keer op LL heb ik Gorillaz noodgedwongen moeten overslaan omdat mijn knie het had begeven...
De vorige passage van Damon Albarn op LL met The Good, The Bad & The Queen was fenomenaal.
Grappig, ik zie dan weer veel liever Florence & The Machine dan Lorde, maar wat mij betreft hoeft het niet of/of te zijn. Ik verwacht FatM sowieso eerder op Lowlands dan op Dtrh na de vorige misser.
Zal ervan afhangen welke dubbelboeking Live Nation België en Mojo hebben afgesproken denk ik. Combo RW-DTRH. Of combo Lowlands-Pkp.
Ik neig naar het eerste en Gorillaz naar het 2de.
Ik ga heel teleurgesteld zijn als Lorde niet komt. Lijkt me een geweldige boeking die heel goed past bij DTRH.
Voor mij maakte Lorde met Virgin tot nu toe ook wel het album van het jaar, dus ben wellicht wat biased. Sowieso is Lorde nog weinig op de NL’e festivalweides geweest dus ook een vrij unieke boeking.
Nick Cave - the XX - Lorde zou een droomheadlinertrio zijn!
Zal ervan afhangen welke dubbelboeking Live Nation België en Mojo hebben afgesproken denk ik. Combo RW-DTRH. Of combo Lowlands-Pkp.
Ik neig naar het eerste en Gorillaz naar het 2de.
Nick Cave - FatM of Lorde - XX of Gorillaz zou sowieso een uitstekende bovenkant zijn wat mij betreft. Niet de meest nieuwe namen wellicht, maar wel nog allemaal echt actief met nieuw materiaal in de voorbije twee jaar (al moet dat van The Xx nog wel verschijnen).