Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Cringe Reaction GIF

TOP is ook niet aan mij besteed, maar het zou wel gewoon prima werken op de hotot (helaas). Daarom zeker een kanshebber.

TOP is ook niet aan mij besteed, maar het zou wel gewoon prima werken op de hotot (helaas). Daarom zeker een kanshebber.
Altijd zo leuk als ik eerst een soort rebus moet doen om er achter te komen wie je bedoelt ;-)

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Zie dat Triggerfinger weer aan het touren gaat (vandaag o.a. aangekondigd voor Paaspop) Lijkt me een behoorlijk grote kans dat we hen ook gaan zien op DTRH. Van de rest van het lijstje daar mag ook Taxitaxi wel naar Beuningen komen, net als Zwangere Guy en gewoon om te zien of het werkt K3.
Behalve TaxiTaxi krijg ik van al deze namen rillingen.

Voor nu hoop ik op: Nick Cave, Little Simz en Gorillaz of The XX (één van die twee dan, anders wordt het wel heel erg wishfull thinking).

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Lorde, FatM en Nick Cave dus op NOS als headliners. FatM zal dan waarschijnlijk wel op DTRH staan. Of Lowlands heeft ze geboekt omdat ze daar een paar jaar geleden heeft afgezegd.

Lorde én FatM zal het wel niet worden denk ik. Fingers crossed voor Lorde :)

Lorde, FatM en Nick Cave dus op NOS als headliners. FatM zal dan waarschijnlijk wel op DTRH staan. Of Lowlands heeft ze geboekt omdat ze daar een paar jaar geleden heeft afgezegd.

Voelen na de headliners van afgelopen jaar allebei wat te groot aan, maar laat me graag verrassen.

Hmm, zou van beiden niet razend enthousiast worden. Dan nog het liefst Lorde. FaTM kan ik helemaal niets mee.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
FaTM of Lorde zouden allebei wel vet zijn om een keer te zien. Nick Cave en The XX erbij. Dan zou er een mooi trio aan headliners staan. Gorillaz lijkt me te vroeg om terug te keren na 4 jaar maar het zou altijd kunnen daar ze een nieuw album hebben uitgebracht.

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
Hmm, zou van beiden niet razend enthousiast worden. Dan nog het liefst Lorde. FaTM kan ik helemaal niets mee.
Kan ook niks met FaTM idd, ik snap het niet dat men langer dan 10 minuten naar die stem kan luisteren.
Lorde wil ik graag zien. @mgbss , Lorde is toch niet te groot voor DTRH?

FaTM of Lorde zouden allebei wel vet zijn om een keer te zien. Nick Cave en The XX erbij. Dan zou er een mooi trio aan headliners staan. Gorillaz lijkt me te vroeg om terug te keren na 4 jaar maar het zou altijd kunnen daar ze een nieuw album hebben uitgebracht.
Gorillaz gaat naar Lowlands.

Kan ook niks met FaTM idd, ik snap het niet dat men langer dan 10 minuten naar die stem kan luisteren.

Gorillaz zou ik ook eerder op LL verwachten, aangezien ze nog best recent op DTRH stonden. De vorige keer op LL heb ik Gorillaz noodgedwongen moeten overslaan omdat mijn knie het had begeven...

De vorige passage van Damon Albarn op LL met The Good, The Bad & The Queen was fenomenaal.

Grappig, ik zie dan weer veel liever Florence & The Machine dan Lorde, maar wat mij betreft hoeft het niet of/of te zijn. Ik verwacht FatM sowieso eerder op Lowlands dan op Dtrh na de vorige misser.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Ik weet het nooit zo goed met Lorde. Ook omdat ze zo weinig live staat. Maar zou haar eerder zien headlinen op Lowlands.

Zal ervan afhangen welke dubbelboeking Live Nation België en Mojo hebben afgesproken denk ik. Combo RW-DTRH. Of combo Lowlands-Pkp.
Ik neig naar het eerste en Gorillaz naar het 2de.

• Leuk
Ik ga heel teleurgesteld zijn als Lorde niet komt. Lijkt me een geweldige boeking die heel goed past bij DTRH.

Voor mij maakte Lorde met Virgin tot nu toe ook wel het album van het jaar, dus ben wellicht wat biased. Sowieso is Lorde nog weinig op de NL’e festivalweides geweest dus ook een vrij unieke boeking.
Nick Cave - the XX - Lorde zou een droomheadlinertrio zijn!

Zal ervan afhangen welke dubbelboeking Live Nation België en Mojo hebben afgesproken denk ik. Combo RW-DTRH. Of combo Lowlands-Pkp.
Ik neig naar het eerste en Gorillaz naar het 2de.
Dit lijkt mij ook het meest waarschijnlijke ja.

• Leuk
Nick Cave - FatM of Lorde - XX of Gorillaz zou sowieso een uitstekende bovenkant zijn wat mij betreft. Niet de meest nieuwe namen wellicht, maar wel nog allemaal echt actief met nieuw materiaal in de voorbije twee jaar (al moet dat van The Xx nog wel verschijnen).

Ik verwacht toch wel dat een van die drie namen nog gaat sneuvelen. Lijkt me een pak te groot voor dtrh.

Zou soulwax als (elektronische) headliner niet passen? Nieuw album op zak en klinkt best lekker.
Soulwax zou wel kunnen als afsluiter Teddy. Zie dat niet werken als headliner eigenlijk.

Users who are viewing this thread