Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop eigenlijk heel erg op Bonobo, zou t erg goed doen op de Floating Points/Maribou State spot. Komt binnenkort ook met een nieuw album. Eventueel ook inzetbaar als nacht programma.
Ik snap je weerstand, maar Superstrings en Eva Vrijdag zou ik beide niet van het genre standaard sluiterplaatjes en pop-edits rekenen. Beide draaien erg goed en waren de trend en hype al voor. Nee, het zijn niet de gedurfde en uitdagende namen, maar prima om een nacht af te sluiten, of tegenover een cult-hit te zetten (ben je ook van de vervelende festivalgangers af)
Ik snap je weerstand, maar Superstrings en Eva Vrijdag zou ik beide niet van het genre standaard sluiterplaatjes en pop-edits rekenen. Beide draaien erg goed en waren de trend en hype al voor. Nee, het zijn niet de gedurfde en uitdagende namen, maar prima om een nacht af te sluiten, of tegenover een cult-hit te zetten (ben je ook van de vervelende festivalgangers af)
Alleen ik mag hopen dat DTRH met name in de Rex, maar ook in de Teddy wat meer gedurfde keuzes maakt dan deze namen die op ieder feest/festival in de regio van DTRH te zien zijn.
Alleen ik mag hopen dat DTRH met name in de Rex, maar ook in de Teddy wat meer gedurfde keuzes maakt dan deze namen die op ieder feest/festival in de regio van DTRH te zien zijn. Zoals dit jaar ook het geval was met acts als Marie Davidson en Objekt
Ik hoop eigenlijk heel erg op Bonobo, zou t erg goed doen op de Floating Points/Maribou State spot. Komt binnenkort ook met een nieuw album. Eventueel ook inzetbaar als nacht programma.
Ja dat was inderdaad juist wat ik, zoals @Joris ook al aangeeft met de quote uit mijn (ietwat snobby , excuses) post, probeerde aan te geven.
Ik zie graag dat ze daarop voortborduren en niet voor dj's kiezen waarbij je zowel qua genre, platen als draaistijl zelden wordt verrast tijdens een set. Moet toegeven dat ik persoonlijk Superstrings met hun overbodige 5 man in de booth en het 'SHOW YOUR EMOTIONS' en dergelijke roepen door een microfoon ook gewoon niet trek haha.
Maar buiten mijn eigen smaak wat betreft elektronische muziek, denk ik ook dat een keuze voor meer opkomende, gedurfde en/of experimentele dj's/acts (en ja dat is soms arbitrair) gewoon goed past bij DTRH als festival en de stijl van de programmering. Qua bands en live artiesten gebeurt dat namelijk ook grotendeels, met name op de mid- en undercard. Als je het vergelijkt voelen Eva Vrijdag en Superstrings enigszins gechargeerd dan wel een beetje als Concert at Sea namen, zeker in de Rex. Of de Zwarte Cross, daar stonden ze ook beiden op de line-up.
Superstings zou heeeeel misschien op de plek van Young marco kunnen (Ik hop echt van niet) maar zeker niet in de REX.
Ik hoop zelf dat er iets als Blawan, Karenn, Pariah, Hadone, Stef mendesidis of Talismann voor het avond programma in de teddy. Maar ik kan me voorstellen dat dit misschien iets te veel techno en iets te weinig house is. In dat geval zouden naar mijn mening Narciss, ANZ, Maara, Pablo Bozzi en (misschien iet s te groot inmiddels) MALUGI erg geschrikte kandidaten zijn.
Voor het dag programma hoop ik op:
Headliners:
Fontaines D.C.
Jamie XX of Te XX
Lorde
Parcels (staan blijkbaar in de ziggodoom)
The Jungle Gaints
Mid/Undercard:
Lambrini Girls
SKINC
Deki Alem
Chet Faker
Unknown Mortal Orchestra
Peach pit
Two Another
Red Rum Club
Jimmy WHoo
Kaytranada
Masego
Four Tet (misschien zelfs headliner, geen idee)
Zekerhijdjes:
L'Ímpératrice (Tenzij LL toch corvee heeft)
een bandlid van Balthzar
Volgensmij heeft er inderdaad nog geen (internationale) artiest op Lowlands gestaan die met gemak twee keer een Ziggo Dome uitverkoopt. Maar met Burna Boy natuurlijk wel een Gelredome act. Het zou dus kunnen, maar gaat wel flink wat kosten. Eigenlijk denk ik dat als hij juli festivals doet het nog best mogelijk moet zijn.
Volgensmij heeft er inderdaad nog geen (internationale) artiest op Lowlands gestaan die met gemak twee keer een Ziggo Dome uitverkoopt. Maar met Burna Boy natuurlijk wel een Gelredome act. Het zou dus kunnen, maar gaat wel flink wat kosten. Eigenlijk denk ik dat als hij juli festivals doet het nog best mogelijk moet zijn.
Wat dat betreft ging het in 2023 wel lekker qua grote namen: ipv Burna Boy was oorspronkelijk Stromae geboekt, die verkocht er zelfs meer dan 2. En datzelfde jaar verkocht Fred Again... ook twee keer ZiggoDome uit voor het festival plaatsvond (alleen de optredens waren erna).
Ohja die was ik alweer vergeten. Zeker aangezien hij dit jaar al langs is geweest moet het best mogelijk zijn, mits hij op het juiste moment tourt. Die gaat, als hij festivals doet, gewoon juni/juli doen of augustus doen. Dan moet je maar geluk hebben met je festival of je in het juiste moment zit. Zie hem zelf wel een rondje augustus doen.
Nieuwe single Tame Impala, dat is hoopvol, maar.... blijkbaar wordt Parker binnenkort ook voor de tweede keer vader ergens dit jaar. Weet niet of hij zo iemand is die met een kind van 0 thuis rustig een paar maanden de andere kant de aarde trekt om op te treden.
Nieuwe single Tame Impala, dat is hoopvol, maar.... blijkbaar wordt Parker binnenkort ook voor de tweede keer vader ergens dit jaar. Weet niet of hij zo iemand is die met een kind van 0 thuis rustig een paar maanden de andere kant de aarde trekt om op te treden.
Ik zou het toch wel erg matig vinden als 2 namen die nu aan de bovenkant van het affiche Lowlands staat, volgend jaar ook op de bovenkant van dtrh staat. Voor mijn gevoel is dat wat anders dan bv toen Fred Again in de Heineken om 19u stond en het jaar erop headliner dtrh.
On a serious note, Eva Vrijdag komt ongeveer op elk trance festival ooit dus ik begrijp wel waarom mensen een beetje klaar er mee zijn. Superstrings knalt de zaal uit en heb ik zelden een slecht optreden meegemaakt. Ik zou die best graag bij DTRH willen zien omdat het nachtprogramma wel wat uitbundiger mag naar mijn mening. Op Liquicity zag ik ook Makoto. DnB is misschien iets minder in swung bij DTRH, maar hij draaide de zaal echt kapot. Een grote variatie dj's zou mij wel leuk lijken.