Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dacht dat we van de IJsland-hype af waren, maar Sef en Abel gaan dit gewoon dunnetjes over doen aanstaande editie hè? Zojuist nieuwe plaat aangekondigd. Zucht...
Ik las in het Pinkpoptopic dat daar volgende week nieuwe namen worden verwacht. Normaal gesproken (afgaande op voorgaande jaren) de week daarna de eerste namen van Lowlands. Zouden we de week daarna de volgende worp van DTRH mogen verwachten?
Ik las in het Pinkpoptopic dat daar volgende week nieuwe namen worden verwacht. Normaal gesproken (afgaande op voorgaande jaren) de week daarna de eerste namen van Lowlands. Zouden we de week daarna de volgende worp van DTRH mogen verwachten?
Ja klopt inderdaad. Maar dan zou Lowlands wel best laat zijn dit keer.
Zal misschien afhangen van de stand van zaken qua voorverkoop DTRH. Geen idee hoever ze zijn inmiddels. Als het achterloopt op de verwachtingen, is het wellicht slimmer om voor LL te komen, net als vorig jaar.
Laten we daar ontzettend blij mee zijn. Heb altijd het idee dat dit als een soort extra motivatie werkt voor de organisatie om scherp te blijven boeken.
Ik denk dat er beduidend meer tickets te verkopen zijn vergeleken met bijvoorbeeld twee, drie jaar geleden. En geen artiesten op het affiche die van zichzelf een enorme run op tickets veroorzaken.
Ik denk dat er beduidend meer tickets te verkopen zijn vergeleken met bijvoorbeeld twee, drie jaar geleden. En geen artiesten op het affiche die van zichzelf een enorme run op tickets veroorzaken.
Plus het feit dat er al langere tijd een trend is om te wachten met kopen van tickets. Dan zien alle festivals, maar ook pop podia ervaren dit probleem. Als je jaren achter elkaar in de resale een goedkoper ticket kan kopen dan de reguliere verkoop, dan is het natuurlijk ook logisch dat mensen gaan wachten.