Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik heb het eerlijk gezegd na Machinery nooit echt meer gevoeld voor De Staat. Op enkele nummer na (Input Star Select) vind ik verder alles maar wat karikatuur.

Vinticious Versions vond ik wel weer heel erg de moeite.
*Input source select

Machinery blijft ook mijn favoriete album, maar blijf de Staat de meest interessante NL act vinden. Stelt nooit teleur als ik ze live zie(en ik blijf toch eigenlijk elke keer wel weer gaan, als ze in de buurt staan) en proberen zichzelf weer te pushen bij elk nieuw album.

Ik heb het eerlijk gezegd na Machinery nooit echt meer gevoeld voor De Staat. Op enkele nummer na (Input Star Select) vind ik verder alles maar wat karikatuur.

Vinticious Versions vond ik wel weer heel erg de moeite.
Ik kan er helaas ook helemaal niets mee. Sympathieke band, maar het geluid staat me zo enorm tegen.

• Leuk
Waarderingen: elo
Nou ja, zoiets als vanaf 32:10 hier:
Dit optreden staat nog steeds in mijn top 5 favoriete optredens. Had weinig verwachtingen en vond het een matige vervanger voor The Prodigy destijds, maar werd volledig weggeblazen. Hopelijk weten ze een fractie van de energie van destijds terug te brengen naar de Groene Heuvels.

Benieuwd of er van de lading op Werchter nog kanshebbers zijn op DTRH. Daar staan toch nog wel wat middelgrote namen, waarvan er enkelen niet zouden misstaan, bv. Moby, Pixies, Lewis Capaldi, The Haunted Youth, Last Dinner Party, Prodigy, A Perfect Circle?

Benieuwd of er van de lading op Werchter nog kanshebbers zijn op DTRH. Daar staan toch nog wel wat middelgrote namen, waarvan er enkelen niet zouden misstaan, bv. Moby, Pixies, Lewis Capaldi, The Haunted Youth, Last Dinner Party, Prodigy, A Perfect Circle?
Alle hoge spots zijn wel vergeven, uit dit rijtje wellicht Pixies en The Haunted Youth nog.

En inmiddels weten we dat Moby naar Bospop gaat. Had toch al niet meer verwacht dat hij zou komen nadat alle headliners al zijn aangekondigd, maar had niet verwacht dat hij naar Bospop zou gaan. Voelt toch een beetje als de vreemde eend in de bijt daar.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Hoe zou het in cijfers lopen met de verkoop? Andere jaren was dat toch direct uitverkocht?

Hoe zou het in cijfers lopen met de verkoop? Andere jaren was dat toch direct uitverkocht?
Vorige editie was pas 16 februari uitverkocht. Vorig jaar groeide het festival ook met 5000 tickets meen ik. Jaren ervoor snel uitverkocht inderdaad…

Dit optreden staat nog steeds in mijn top 5 favoriete optredens. Had weinig verwachtingen en vond het een matige vervanger voor The Prodigy destijds, maar werd volledig weggeblazen. Hopelijk weten ze een fractie van de energie van destijds terug te brengen naar de Groene Heuvels.
Helemaal mee eens! En vond die kleuren concept albums ook echt niet gek.

Overigens mag Agnes Obel ook wel overkomen van RW!!!

• Leuk
Waarderingen: rambam en jaigalaar
Ik ben wat later begonnen met het inluisteren. Maar heb nu wel het voorlopige programma klaar.

Must: The XX, Little Simz
Heel graag: Joy Crookes, Beirut, Dabeull, Oklou, Arp Frique, Baxter Dury, Charlotte Cardin,
Misschien: Empire of the Sun, Zwangere guy, CMAT, Sticks

Er kan nog veel veranderen en er moet zeker nog wat meer aangenaams bij.

• Leuk
Waarderingen: daily en jaigalaar
Ik ben wat later begonnen met het inluisteren. Maar heb nu wel het voorlopige programma klaar.

Must: The XX, Little Simz
Heel graag: Joy Crookes, Beirut, Dabeull, Oklou, Arp Frique, Baxter Dury, Charlotte Cardin,
Misschien: Empire of the Sun, Zwangere guy, CMAT, Sticks

Er kan nog veel veranderen en er moet zeker nog wat meer aangenaams bij.

Weet niet of je hem al kent, maar de tiny desk van Oklou is fantastisch 🙂

Ik dacht dat we van de IJsland-hype af waren, maar Sef en Abel gaan dit gewoon dunnetjes over doen aanstaande editie hè? Zojuist nieuwe plaat aangekondigd. Zucht...

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: MarkD

Users who are viewing this thread