Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand hier ervaring met camping de Tolbrug? We willen graag tot het laatste moment wachten met kaartjes, maar ben benieuwd of er dan nog wel plekken zullen zijn op de camping. Tot dusver zijn er nog plekken beschikbaar, alleen weet niet hoe het de andere jaren zijn gegaan.
Voor de rest ziet het er goed uit, lekker dichtbij het festival etc.
Volgens mij was dit nog niet gepost hier, maar volgens dit bericht in de app krijgt de Rex dit jaar een nieuwe behuizing! Dus dat zal die nieuwe tent wel zijn.
Dan hoop ik dat het niet die nieuwe tent van een paar pagina's terug wordt. Begrijp me niet verkeert, die nieuwe tent zag er prima uit hoor. Ik denk alleen niet dat het de juiste sfeer heeft voor een dag en nacht club. Daar moet het gewoon donker zijn.
Dan hoop ik dat het niet die nieuwe tent van een paar pagina's terug wordt. Begrijp me niet verkeert, die nieuwe tent zag er prima uit hoor. Ik denk alleen niet dat het de juiste sfeer heeft voor een dag en nacht club. Daar moet het gewoon donker zijn.