Down the Rabbit Hole 2025

Even een vraagje aan de kenners van de REX programmering. Ik zal daar vast te vinden zijn om even lekker een uurtje te dansen of een nacht door te halen. Ik ken echter geen enkele naam op het schema. Mijn elektronische muziek smaak valt samen te vatten met Weval, Moderat, (begin jaren) Flume en Fred Again ;-)

Iemand tips om te luisteren?
Ik denk dat je Subfiction dan wel kan waarderen

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Blokkenschema even bekeken. Voor de liefhebbers een prima line up, maar als je volgend jaar nog een keer zo'n line up neerzet, dan ga je niet meer uitverkopen (kan het idee van mojo zijn, om meer liefhebbers te trekken, maar verwacht toch dat zij wat commerciëler denken).

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Blokkenschema even bekeken. Voor de liefhebbers een prima line up, maar als je volgend jaar nog een keer zo'n line up neerzet, dan ga je niet meer uitverkopen (kan het idee van mojo zijn, om meer liefhebbers te trekken, maar verwacht toch dat zij wat commerciëler denken).
Dat weet ik zo net nog niet. Ja, het festival was niet meteen uitverkocht en het duurde zelfs nog een flinke poos totdat het was uitverkocht. Denk dat ze hiermee juist een goede balans hebben gevonden.

• Leuk
Waarderingen: Aadt en spongebobsong
Dat weet ik zo net nog niet. Ja, het festival was niet meteen uitverkocht en het duurde zelfs nog een flinke poos totdat het was uitverkocht. Denk dat ze hiermee juist een goede balans hebben gevonden.
Het is in ieder geval wel een mooi signaal dat de line-up wel nog een grote factor is bij de verkoop. Ze kunnen niet (zoals ik eigenlijk het gevoel had afgelopen jaar) elke line-up maar neerplempen en toch wel uitverkopen.

Maar een festival is toch ook voor liefhebbers? Dan zijn ze toch geslaagd in hun opzet?

Voor de geïnteresseerde zijn er weer busreizen naar DTRH vanaf een select aantal steden. Grote aanrader en heel relaxed -- minimaal slepen met spullen, niet oververmoeid op maandag achter het stuur ik de file bij de uitgang. Maar goed, vooral handig als je in een grote stad woont, natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: pinkwin en Mimi
Voor de geïnteresseerde zijn er weer busreizen naar DTRH vanaf een select aantal steden. Grote aanrader en heel relaxed -- minimaal slepen met spullen, niet oververmoeid op maandag achter het stuur ik de file bij de uitgang. Maar goed, vooral handig als je in een grote stad woont, natuurlijk
Die vanuit Antwerpen vertrekken om 15.00 pas op donderdag. Daarmee wordt het voor mij echt niet aantrekkelijk.

Mooi alternatief. Hoop dat we dit jaar niet weer in de stress schieten door overvloedige regenval waardoor 25.000 man met pendelbussen richting DTRH moeten...;). Zo blij dta we uiteindelijk alsnog een parkeerticket konden kopen.
Ben blij met de line-up. Wel jammer dat er dit jaar niet een band als Droom Dit of de Toegift is toegevoegd aan het programma.

Die vanuit Antwerpen vertrekken om 15.00 pas op donderdag. Daarmee wordt het voor mij echt niet aantrekkelijk.
Ik heb het niet voor andere plaatsen gecheckt maar van waar ik woon kost het evenveel als de volle prijs van een treinretour. Dan heb ik sowieso liever de flexibiliteit van vertrektijd + geen weggegooid geld als je onverhoopt te laat komt, naast dat ik dalkorting heb.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Best veel clashes:
- Maribou State of Gurriers (ga ik met vrienden of alleen...)
- Zaho de Sagazan of Joey Valance & Brae
- FKA Twigs of Fat Dog (wordt wss wel FKA, dat is toch vrij uniek...)
- Japanese Breakfast of Geordie Greep
- Sam Fender afkijken of Floating Points

Heb er echt heel veen zin in nu! Toevoegingen van Kokoroko en Model/Actriz echt top.

• Leuk
Waarderingen: daily en StevieU2
Was op het eerste gezicht een beetje teleurgesteld over de laatste drop. Model/Actriz was al bekend en helaas geen Doechii (tegen beter weten in).

Na de timetable bekeken te hebben toch weer echt enthousiast. Amper echt pijnlijke clashes, dat is wel een unicum voor mij. Wel veel mooie acts die op elkaar aansluiten dus dat wordt rennen.

En ook Floating Points is wel een erg mooie toevoeging. Zin in!

Weet iemand hoe laat die bus vanuit Utrecht de afgelopen jaren vertrekt? Er staan nog geen tijden op de website want die worden pas vlak van tevoren bekendgemaakt staat er

Of de bus vanuit Amsterdam? Weet iemand hoe strikt ze zijn met bagage? Tas, tent en handbagage? Heb ook wel een slaapzak nodig en als het mag een stoeltje? Weet er iemand of je een draagbaar bolderkarretje mag meenemen?

Waar baseer je dit op? Wij (vriendengroep) zijn allemaal razend enthousiast over het programma. Ik vind het echt een zeer sterke editie qua programmering.

• Leuk
Waarderingen: daily en BelugaBob

Users who are viewing this thread