Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thijs Boontjes postte op Instagram dat hij eerdaags bekend maakt op welke festivals hij te zien is deze zomer. Optreden in de Bossa Nova in 2022 vond ik toen heel tof, zou hem graag nog eens zien.
Ken er zelf echt helemaal niks van. Denk ook niet dat wij hier veel tijd door gaan brengen. Had stiekem toch gehoopt op een andere aankondiging maar dit lag in de lijn der verwachting.
Goede vraag. Denk wel dat het werkt op de Fuzzy eigenlijk. Vroeg op de zondag misschien? (Edit: Blijkbaar is het the Bizarre geworden, eerst lezen dan posten)
Disco arabesquo , Styn en Rozaly zijn leuke toevoegingen. De andere namen zeggen me ook niet zo veel. Ik had stiekem ook willen gehoopt op het laatste pakketje namen voor de hotot, teddy en fuzzy. Ergens in mei dan pas waarschijnlijk?
Vind de Bizarre echt een heerlijke intermezzo. De avonden zijn vaak wel in thema geprogrammeerd maar overdag met de zon op je kop en een cocktail in je hand, wat @mgbss zegt, is het lekker hoor.
Vind de Bizarre echt een heerlijke intermezzo. De avonden zijn vaak wel in thema geprogrammeerd maar overdag met de zon op je kop en een cocktail in je hand, wat @mgbss zegt, is het lekker hoor.
Ik had het afgelopen jaar zo druk dat ik totaal geen tijd had voor intermezzo's, heb de hoop dat het dit jaar wat chiller is in het blokkenschame (of meer clashes, ook prima)
Eens. Ik leg dit jaar ook meer de druk op Lowlands en Glastonbury voor het zien van acts denk ik, in de hoop dat ik Down the Rabbit Hole wat relaxter door kan komen. Heerlijk festival om het wat rustiger aan te doen overdag altijd.
Toch een beetje beteuterd zo zonder de hele line-up van het hoofdprogramma. Toch gek om zo laat een volledig hoofdprogramma te communiceren. Maakt de verwachtingen om wat moois niet lager.
Wel echt leuke toevoegingen, vooral de DJ-set van Zack Fox (!), Kampire en Styn. Rosa Pistola en Blk Mamba vallen volgens mij ook wel in mijn straatje.
We zouden de eventuele volgende drop met het blokkenschema volgende week al kunnen verwachten. Als ik kijk naar wat er de afgelopen jaren, dan zie ik dat we de laatste namen van het hoofdprogramma+ het blokkenschema steeds een week na de drop van de bizarre krijgen.
Nu ik alles een beetje naast elkaar gelegd heb houden ze (op die onverwachte tweede drop na) qua tussen tijden eigenlijk wel steeds het schema van de afgelopen jaren aan. Het enige verschil is dat ze met de drop van de REX en de Bizarre een week eerder zijn dan afgelopen jaren.
Ik denk dus dat we volgende week op 23 April(want een week na de Bizarre) of de week daarna op 30 April (want dan lopen we weer gelijk met het schema van de afgelopen jaren) het blokkenschema + nieuwe namen kunnen verwachten!