Down the Rabbit Hole 2025

Hoe de boeking tot stand is gekomen heb ik geen idee van. De band treedt inderdaad zelden op omdat Erlend veel last heeft van zijn tinnitus. Ze kiezen zorgvuldig uit waar ze willen optreden, dus dat maakt het wel heel bijzonder!
Absoluut één van de meest exclusievere boekingen van afgelopen jaren ja. De boekers van het festival hebben sowieso een goed netwerk, er staan jaarlijks een aantal namen die lang niet op elk festival staan. Dit jaar FKA twigs met maar 5 festivalshows in europa.

Absoluut één van de meest exclusievere boekingen van afgelopen jaren ja. De boekers van het festival hebben sowieso een goed netwerk, er staan jaarlijks een aantal namen die lang niet op elk festival staan. Dit jaar FKA twigs met maar 5 festivalshows in europa.
Met dat nieuwe album had FKA Twigs wmb kunnen headlinen. Spectaculairder dan Underworld.

Met terugwerkende kracht vind ik The Whitest Boy Alive denk ik één van de leukste optredens die ik heb gezien op DTRH. Ben echt heel benieuwd hoe die boeking tot stand is gekomen, aangezien ze vrijwel nooit optreden. Heeft iemand hier iets meer over gehoord?
Ja, jemig he. Wat een vibe was dat. Ik wist wel dat het redelijk exclusief was toendertijd, maar niet dat het zo exclusief zou zijn. 2023 was ook zo'n jaar dat er wat kritiek was dat het teveel om de feestjes en alles zou draaien. Wat een heerlijk verfrissend optreden was dit toen. Zonder alle poespas, maar wel perfect op het goede moment op de goede plek. Ik weet nog dat ik redelijk vooraan stond tussen allemaal Fred Again.. fans die ook ontzettend lekker aan het dansen en genieten waren. Collectief geluksmomentje.

(lovende en niet relevante modus weer uit)

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Cooklu en Raskolnikov
Jammer genoeg geen namen. Denken jullie dat er volgende week nog een kans in zit of moeten we wachten tot ze op 2 April de namen van de REX droppen?

Voor mij is Yseult toch wel dé ontdekking uit de playlist van Down The Rabbit Hole. Had nog niet eerder van haar gehoord en de variatie tussen haar songs is wel echt tof! Iemand die weet of ze diezelfde variatie live ook heeft?

Wanneer werden alle namen vorig jaar gedeeld? Was dat ongeveer dezelfde tijd of werd de 3e drop in maart gegeven?
De derde en laatste set namen voor Hotot/Teddy/Fuzzy kwam de afgelopen jaren telkens tegelijk met het blokkenschema in mei of juni.
Daarvoor kwamen in april nog de namen voor Rex en The Bizarre.

Wanneer werden alle namen vorig jaar gedeeld? Was dat ongeveer dezelfde tijd of werd de 3e drop in maart gegeven?
Er was eigenlijk nooit echt een derde drop. Er is ieder jaar een eerste drop in de laatste week November/eerste week December, een tweede drop de laatste week februari/eerste week maart en daarna komt het randprogramma met als eerste de drop van de REX in de eerste week van April.

De derde en laatste set namen voor Hotot/Teddy/Fuzzy kwam de afgelopen jaren telkens tegelijk met het blokkenschema in mei of juni.
Daarvoor kwamen in april nog de namen voor Rex en The Bizarre.
Ja klopt, dat zou ook nog kunnen. Alleen dit waren toen maar 5 namen en ik had daar toen achter genoteerd: (invallers?).

Laatst bewerkt:

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread