Down the Rabbit Hole 2025

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
28
20
The Cure als headliner van DTRH? Zou het kunnen? Lees op de andere fora dat ze veel genoemd worden, is er al iets bekend over eventuele tours?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Als The Cure in Nederland speelt zal Mojo er alles aan doen ze niet op DTRH te zetten, vermoed ik.

Is niet een goede match met het publiek van DTRH en the Cure verkoopt op een ander evenement een berg kaarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
425
423
Als mensen dachten dat The National op DTRH een leeg veld trok zal The Cure met een nog leger veld staan denk ik, zeker als er ergens anders een leuke DJ staat
 

kiezelsteen

Playlistbediener
27 jan 2020
7
15
Ik denk dat The Cure nog best weleens meer mensen kan trekken onder het DTRH publiek dan je denkt. Hun grootste hits zijn onder het brede publiek een stuk bekender dan alles van The National of LCD soundsystem.
 
  • Leuk
Waarderingen: breadant en Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Ik denk dat The Cure nog best weleens meer mensen kan trekken onder het DTRH publiek dan je denkt. Hun grootste hits zijn onder het brede publiek een stuk bekender dan alles van The National of LCD soundsystem.
Ja dit lijkt mij ook. Niet dat ik denk dat ze komen, maar volgens mij zou dat prima aanslaan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.498
6.315
Jamie xx gaat grote zaalshows doen, meer hierover snel. Maakt hem ook ideale headliner voor hier. Tenzij hij en zijn agent trouw blijven aan BKS, die hem al 2x die spot hebben gegund.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante, Joris en BeWario

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Jamie xx gaat grote zaalshows doen, meer hierover snel. Maakt hem ook ideale headliner voor hier. Tenzij hij en zijn agent trouw blijven aan BKS, die hem al 2x die spot hebben gegund.
Ben zelf een beetje Jamie moe eerlijk gezegd. Ik wacht wel tot hij eindelijk terugkeert me de band. Als headliner zou dit maar erg pover zijn.

Het idee van Jamie XX en London Grammar die 2 headlineplekken inneemt. 😴
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.293
6.799
Ben zelf een beetje Jamie moe eerlijk gezegd. Ik wacht wel tot hij eindelijk terugkeert me de band. Als headliner zou dit maar erg pover zijn.

Het idee van Jamie XX en London Grammar die 2 headlineplekken inneemt. 😴
Vind het dan weer wel erg on brand geboekt van BKS, net zoals afgelopen jaar overigens. Toch een pak beter dan de Oscar & The Wolfs, Disclosures en Underworlds van deze wereld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Vind het dan weer wel erg on brand geboekt van BKS, net zoals afgelopen jaar overigens. Toch een pak beter dan de Oscar & The Wolfs, Disclosures en Underworlds van deze wereld.
Oh, maar ik bedoel voor DTRH. Allemaal prima, maar ook een beetje zoutloos. Sowieso vind ik die nieuwe plaat van London Grammar wederom doodsaai...
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
London Grammar zou echt een topheadliner zijn voor DTRH.
Ik zie dat daar totaal niet werken. Valt moeilijk op te flashmobben.

Sowieso een band over hun piekmoment vond ik. Die nieuwe muziek sloeg nog geen deuk in een pakje boter. Ook plaat van daarvoor was gene vette.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.639
7.618
Ik zie dat daar totaal niet werken. Valt moeilijk op te flashmobben.

Sowieso een band over hun piekmoment vond ik. Die nieuwe muziek sloeg nog geen deuk in een pakje boter. Ook plaat van daarvoor was gene vette.
De Ziggo Dome is zo goed als uitverkocht. En bij The National stonden, afgaande op de reacties hier, ook genoeg mensen intens te genieten en was er voldoende volk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
De Ziggo Dome is zo goed als uitverkocht. En bij The National stonden, afgaande op de reacties hier, ook genoeg mensen intens te genieten.
Zeker, ik ook hoor! Als je ver genoeg vooraan staat. Maar The National is ook echt een pak energieker dan London Grammar. Enige dat je kans zeggen van LG is dat het 'jonger' is, maar een 'topboeking' als headliner zou ik dit niet echt noemen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.639
7.618
Enige dat je kans zeggen van LG is dat het 'jonger' is, maar een 'topboeking' als headliner zou ik dit niet echt noemen.
Een ''jongere'' headliner, een naam die de Ziggo uitverkoopt, waarvan de laatste plaat goed ontvangen is. Als dat al geen topboeking is...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Een ''jongere'' headliner, een naam die de Ziggo uitverkoopt, waarvan de laatste plaat goed ontvangen is. Als dat al geen topboeking is...
Tja, vind net dat die plaat heel geruisloos gepasseerd is. Het is echt pas op de dag van de release dat ik zag dat die nog eens nieuwe muziek hebben uitgebracht. Ach, ik ga toch niet naar DTRH dus mij maakt het niets uit.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Ik zie London Grammar ook helemaal niet voor me als afsluiter van de Hotot. Inderdaad veel te rustig als je mij vraagt.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
207
211
Het is echt niet zo dat "het is rustig, ergo het slaat niet aan" een credo is op DTRH. Is mijn muziek totaal niet, maar een Goldkimono, Michael Kiwanuka en Khruangbin stond wel degelijk vol.

Dat gezegd hebbende, The National is, hoe jammer ik het ook vind, een stuk kleiner in Nederland dan in België, zeker onder de jongeren van 20/30. Zo weet ik eigenlijk enkel door het forum dat Bloodbuzz Ohio een radiohit is, want dat heb ik op een Radio 2 ofzo dus nog nooit gehoord. London Grammar komt van nét iets later, dus zal misschien toch wat bekender zijn.

Edit: van het lijstje spreekt enkel Goldkimono me niet aan, en ik zou ook niet gaan juichen als London Grammar komt, maar ik zie het wel aanslaan
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • griz