Down the Rabbit Hole 2025

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Als iemand die maar sporadisch hier komt laat ik hier de namen achter waarvan ik denk dat die komende editie wel eens op DTRH kunnen gaan staan:
Rex Orange County (nieuw album), Men I Trust (eerste singel van nieuw album), Caribou, Wet Leg, Tomode, Benny Sings, Hubbabubbaklubb, Mazey Haze en Metronomy (nieuwe muziek na 2,5 jaar).
Leuk rijtje. Metronomy zou ik heel leuk vinden, tot dusverre nooit gezien. Caribou zou geweldige afsluiter van Teddy zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoPolootje

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
722
465
Ik ben benieuwd of DTRH dit jaar weer zo'n dubbele headliner structuur doet met 2 namen die net niet groot genoeg zijn als headliner (zoals Michael Kiwanuka en Jungle dit jaar). In dat geval zie ik een avond met London Grammar en Jamie XX wel zitten
Dat vind ik een hartstikke goed voorstel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
640
576
Eerste headliner bekend?
In het Rock Werchter forum wordt gesproken over London Grammar als headliner DTRH en dat ze op Rock Werchter in the barn spelen.
Ben benieuwd wanneer we dit jaar de eerste aankondiging kunnen verwachten!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95 en ChrisV

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
543
504
Eerste headliner bekend?
In het Rock Werchter forum wordt gesproken over London Grammar als headliner DTRH en dat ze op Rock Werchter in the barn spelen.
Ben benieuwd wanneer we dit jaar de eerste aankondiging kunnen verwachten!
Dat zou goud zijn. Voor mij als Werchter-ganger sowieso. Maar voor DTRH ook prachtig! fingers crossed
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
Eerste headliner bekend?
In het Rock Werchter forum wordt gesproken over London Grammar als headliner DTRH en dat ze op Rock Werchter in the barn spelen.
Ben benieuwd wanneer we dit jaar de eerste aankondiging kunnen verwachten!
Wel een risicootje, gezien ze vaak met stemproblemen shows cancelt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.971
5.531
Over zes weken staan ze in de Ziggo Dome (ben ik bij!). Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus ik denk dat sowieso niet voor die dag een bericht van DTRH komt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Over zes weken staan ze in de Ziggo Dome (ben ik bij!). Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus ik denk dat sowieso niet voor die dag een bericht van DTRH komt.
Volgens mij komt DTRH altijd in de laatste week van november met de eerste worp. Dus daarvoor verwacht ik niets.

Weet ook niet zo goed of dit een geschikte headliner zou zijn. Los van het risico op afzeggen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.639
7.618
DTRH kan, afgaande op de verhalen over The National, misschien maar beter gewoon voor dance en feestafsluiters kiezen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.597
DTRH kan, afgaande op de verhalen over The National, misschien maar beter gewoon voor dance en feestafsluiters kiezen.
Onzin. Was goed druk bij een The National of vorig jaar Paolo Nutini. Dat er een groepje jolig staat te moshpitten achterop het veld waar werkelijk niemand die voor de muziek kwam er last van had doet daar niks van af. Het wordt veel groter gemaakt dan dat het was.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.971
5.531
Ik ervoer dat ook wel zo de keren dat ik er was. Bij artiesten waar het mij omging, ik noem The Smile, TWOD, LCD, The National ben ik simpelweg ver vooraan gaan staan en dan is er een uitstekende sfeer op een hele mooie locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Dante

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Precies dit. Er wordt wat dat betreft ook wel gewoon veel nagepraat hier. Ieder jaar begint er wel iemand over touwtjesprongen en vlottenbouwen.

Maar de beleving op DTRH is doorgaans gewoon dikke prima. Als je goed gaat staan, heb je van niemand last.

Los daarvan vraag ik me af of London Grammar de band is om dat hele veld mee te nemen. En al helemaal niet op zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en Dante

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
156
218
Ik denk eigenlijk dat London Grammar meer publiek trekt dan The National, maar misschien verkijk ik me daar op.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Tja, een festival waar Jungle meer volk trekt dan The National, dat DTRH. Bizarro world.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Vind dat je Jungle daar wel een beetje te kort doet. In mijn optiek is dat een prima band met een goede live reputatie. Het is niet alsof daar Goldband of Disclosure stonden op te treden. Dan was ik het met je eens ;)
Die live reputatie hebben ze nog niet zo heel lang, dat was eerst nog wel anders. Denk vooral dat Jungle een perfecte naam is voor het festival. Mensen die wat minder begaan zijn met muziek vinden het leuk, maar de 'serieuzere' bezoeker kan het ook waarderen. Combineer dat met het tijdstip na de wedstrijd, net voor de nacht en het was gewoon een combo die goed werkte.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Vind dat je Jungle daar wel een beetje te kort doet. In mijn optiek is dat een prima band met een goede live reputatie. Het is niet alsof daar Goldband of Disclosure stonden op te treden. Dan was ik het met je eens ;)
Nee was geen waardeoordeel hoor. Jungle was ook erg fijn. Het is alleen: The National vult, in tegenstelling tot lang niet elke DTRH headliner, in de 'echte wereld' met groot gemak een Ziggo en het zou op zowat eender welk ander festival meer volk lokken dan Jungle. Maar toch weer typisch dat dat op DTRH niet het geval was.

Ik weet dat die 'moeilijke zondag' ook meespeelt, maar toch wel tekenend voor het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Glow en gguuss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken