Down The Rabbit Hole 2024

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Het is wel wat strenger allemaal. Heb niet eerder meegemaakt dat er extra controle op drugs was na toiletbezoek.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
970
670
Niks gemerkt van controle bij de toiletten. Bij aankomst op het terrein niet eens een pat-down, alleen check of het bandje wel vastzat.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
344
628
Het is wel wat strenger allemaal. Heb niet eerder meegemaakt dat er extra controle op drugs was na toiletbezoek.
Ook op Lowlands wel eens meegemaakt. Je moet dan echt overduidelijk de wc in gaan met meer dan een gebruikershoeveelheid middelen. Vorig jaar bij LL een jonge gezien die een grote zak middelen door de deur liet vallen, daar gingen natuurlijk gelijk beveiliging op af.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Ook op Lowlands wel eens meegemaakt. Je moet dan echt overduidelijk de wc in gaan met meer dan een gebruikershoeveelheid middelen. Vorig jaar bij LL een jonge gezien die een grote zak middelen door de deur liet vallen, daar gingen natuurlijk gelijk beveiliging op af.
@davadude en @zworp3 nee werden steeds random mensen meegenomen die hun tas en zakken moesten laten zien. Ik had niks bij me, maar werd gevraagd: heb je iets bij je? Nu zeggen, anders is het einde festival.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Mochten Festileakers mij zoeken linksvoor bij The National, zoek de discobal bucket hat 🪩
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
344
628
@davadude en @zworp3 nee werden steeds random mensen meegenomen die hun tas en zakken moesten laten zien. Ik had niks bij me, maar werd gevraagd: heb je iets bij je? Nu zeggen, anders is het einde festival.

Wat raar en vervelend. Ben voor corona ook vaak na een wc bezoek gefouilleerd omdat ik altijd mijn drinken meeneem (omdat er helaas veel mensen zijn die er iets in doen als je niet kijkt, basale uitgaansveiligheid), en daardoor ben ik vaak aangesproken als mogelijke gebruiker. Had gedacht dat dit na corona was verdwenen, maar lijkt dus weer terug te komen...
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Maar goed: is er enige reden om aan te nemen dat Taylor Swift er echt bij zou zijn vanavond? Dat ze samen nummers hebben lijkt mij niet heel sluitend..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Lijkt niet heel druk bij The National en intussen zie ik op de socials van Festileaks (kijken die ook wel serieus naar concerten of gaat het alleen om de fun?) dat er een circlepit gaande is achter op het veld.
 
  • Wow
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken