Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Soulwax zou ik vet vinden, maar voornamelijk omdat die altijd een goed uitgedachte show hebben. Als ze niet van plan zijn om te touren zullen ze dat denk ik ook niet gaan doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Wat zou er uberhaupt aan budget vrij komen met het afzeggen van Stromae. 600k?
Ik denk duurder. In een panelgesprek op ESNS zei Ide Koffeman dat er voor DTRH maar plek is voor één echt dure headliner (zoals Gorillaz vorig jaar). "En dat is dit jaar Stromae".

Gezien de productie zie ik die ook echt wel in dezelfde prijsklasse als een Gorillaz zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93 en mgbss

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Toch wel jammer dat Iguana Death Cult nooit meer op het affiche is verschenen. Stonden erop voor 2020, maar daarna nooit meer. Vandaag een nieuw album, dus had ze voor dit jaar wel verwacht / op gehoopt
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.106
ja wellicht was het een beetje apart verwoord. Ik bedoelde meer dat de organisatie het vertrouwen van mensen die nu teleurgesteld zouden zijn zou kunnen terugwinnen door volgend jaar extra grote namen neer te zetten ofzo.
Zal voor mezelf spreken, maar als ze met Goldband/De Staat(en dat zeg ik als fan)/Opposites of iets uit die hoek aankomen, dan is dit voorlopig mijn laatste DTRH. Het is dat ik met een leuke groep erheen ga dit jaar, maar rationeel is er dan eigenlijk geen goed argument te verzinnen om dan niet toch naar Rock Werchter te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.165
In hoeverre is het realistisch dat een grote naam van BKS ook op DTRH zou staan? The Chemical Brothers hebben nog flink wat tijd rond 1 juli.
Twee verschillende organisaties. Plus dat BKS nog niet is uitverkocht en de exclusiviteit van Chemical Brothers nog belangrijker is.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Ik gok op Stormzy of FATM. In principe zou mijn weekend niet minder leuk worden als ze een editors, goldband of de staat boeken maar dat zou inderdaad wel nog meer afbreuk doen aan het imago van het festival. Vergelijkbaar met de aankondiging van de VIP package. Dan liever een kleinere maar alternatieve act als fever ray
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Sigur ros zou nu ook een goede oplossing zijn denk ik, ook al past het niet helemaal bij het publiek
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
707
434
Ik hoop iig op een internationale artiest. Goldband, de Staat of wat anders zou ik echt erg matig vinden. Al is het een Editors of andere internationale act die regelmatig in NL komt... Goldband kun je letterlijk elke week op een kermis op zien treden als je wil.
Fingers crossed voor Arctic Monkeys (ijdele hoop)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Wat zou er uberhaupt aan budget vrij komen met het afzeggen van Stromae. 600k?
Geen idee wat de daadwerkelijke bedragen zijn, maar de prijs van een Stromae zou toch voldoende moeten zijn om een act van het prijsniveau van Fred Again of Paolo Nutini over te halen middels een flinke bonus op hun reguliere prijs?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.305
Ik hoop iig op een internationale artiest. Goldband, de Staat of wat anders zou ik echt erg matig vinden. Al is het een Editors of andere internationale act die regelmatig in NL komt... Goldband kun je letterlijk elke week op een kermis op zien treden als je wil.
Fingers crossed voor Arctic Monkeys (ijdele hoop)
Die moeten dan 3 dagen achtereen spelen. Met vervolgens 1 dag pauze en dan 4 dagen. Kans lijkt me klein.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
707
434
Die moeten dan 3 dagen achtereen spelen. Met vervolgens 1 dag pauze en dan 4 dagen. Kans lijkt me klein.
AM speelt op 4, 5 juli en 7 juli. Volgens hun website is nog niet duidelijk op welke dag ze in Bilbao spelen. Theoretisch kan het dus zo zijn dat ze 2x2 shows na elkaar spelen met een rustdag óf 4x achter elkaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.432
AM speelt op 4, 5 juli en 7 juli. Volgens hun website is nog niet duidelijk op welke dag ze in Bilbao spelen. Theoretisch kan het dus zo zijn dat ze 2x2 shows na elkaar spelen met een rustdag óf 4x achter elkaar.
Bilbao spelen ze op de achtste.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken