Down The Rabbit Hole 2023

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Leuk dat Larkin Poe naar DTRH komt. Ik heb toevallig van de week kaarten gehaald voor in Tivoli.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Dit inderdaad.
Ben een paar keer op Werchter geweest, maar ik zou een optreden op BKS of DTRH altijd verkiezen boven RW, vanwege de schaal en locatie.
Hangt er een beetje vanaf welk optreden bij mij. Janelle Monae zowel op DTRH als RW gezien en die show op RW was veruit de meest memorabele van de 2. Enthousiaster publiek. Idem met Rosalia op beide festivals. En aan de verhalen te horen viel Anderson Paak op DTRH18 ook wat tegen terwijl dat op RW18 dan weer het bom van jewelste was, zelden zo'n uitgelaten publiek gezien, eender waar.

Ook de verhalen van een Wilco in een halflege tent maken me wat triest. Lijkt me iets wat op RW een redelijk volle en enthousiaste Barn zou trekken.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
Ligt echt aan de omstandigheden. In The Barn toch veel legendarische shows gezien, terwijl op DTRH bij veel optredens erg veel geouwehoerd wordt. Dan mag de setting intiemer zijn, maar niet altijd beter. Op BKS helaas ook vaak het geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Bij meerdere topics lees ik dat de line-up in vergelijking met; andere festivals, eerdere jaren etc. etc. minder is. Is MOJO niet een beetje gemakzuchtig aan het werk/ laat her en der steken vallen met boeken van namen? Het kan toch niet zijn dat het elders, o.a in België beter geboekt kan worden terwijl de vijver nagenoeg hetzelfde is in West-Europa?
Ik denk idd dat het verschil wel zit in dat mensen bij RW voornamelijk voor de line-up betalen, en bij DTRH meer voor de totaalervaring.
Overigens ben ik zelf erg tevreden met de line-up, en zie ik qua 'kwaliteit' niet veel verschil met bijvoorbeeld 18 of 19. Kleinere headliners wellicht, maar het totaalplaatje is wat mij betreft nog steeds zeer positief
DTRH is inderdaad veel meer divers in zowel programmering, aankleding, en nacht. qua totaalplaatje zijn beide festivals lastig te vergelijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
67
Line-up is minder dan vorig jaar (dat geldt voor meer festivals) maar het blokkenschema valt voor mij mee. De vrijdag en zaterdag worden goeie dagen. Nog steeds blij met mijn kaarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Dat dit festival toch bijna altijd even duur is als Rock Werchter blijft mij verbazen. Steevast de meest karige major line-up van de zomer voor mij.
Precies dit. Ik ben dol op DTRH. De sfeer is echt ongekend en dan is een iets mindere line-up niet zo’n probleem. Maar vergeleken met de vorige DTRH’s is het dit jaar wel heel erg karig. We hebben onze DTRH tickets met pijn in het hart verkocht en gaan voor het eerst naar Rock Werchter.

Overigens vind ik zowel Lowlands als Pinkpop dit jaar ook mager qua line-up. Bij DTRH en Lowlands snap ik het. Lekker cashen voor Live Nation/Mojo want het verkoopt toch wel uit. Pinkpop snap ik niet. Een combi van artiesten die over hun hoogtepunt heen zijn en Vrienden van Amstel-artiesten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
MOJO niet een beetje gemakzuchtig aan het werk/ laat her en der steken vallen met boeken van namen?
Is ook wel echt een karig jaar met tourende artiesten, effect van iedereen die vorig jaar ging en hele hoge tourkosten (zie A7X bijv.)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ik vond het programma al tegenvallen en t blokkenschema maakt t er niet beter op.
we hebben onze kaarten dus verkocht, hotelletje gecanceld.
enkel de parkeerkaart , die kan dus ook weg, als er geinteresseerden zijn :)
met t geld dat we besparen gaan we pinkpop za doen en n weekendje parijs ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Doemscenario laat op de avond: Stromae valt inderdaad uit en De Staat vervangt als headliner...🤪
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Ik heb gisteren Arctic Monkeys gezien in Oberhausen. Als Stromae dan toch uitvalt mogen ze van mijn altijd AM boeken. Wat was me dat weer zoals in de beginjaren lekker snedig en up tempo! Lang niet gezien van ze. Ijdele hoop dat zo een grote band er opeens nog een concert tussen gooit n.a.v. een annulering, maar ik zou het alleszins te gek vinden!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Kan soms druk zijn tussen de Hotot en Teddy Widder, maar is allemaal wel te belopen. Ze liggen eigenlijk op een lijn, Fuzzy -> Teddy -> Hotot. Dus van de Hotot naar de Teddy is wat langer
Bovenlangs bij de Hottot " achterom" lopen is veel sneller dan via de waterlijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Gebruikers die dit onderwerp bekijken